$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לצד רונאלדו: גונסאלבש זומן לפורטוגל

כוכב ספורטינג ישחק ביורו. קרבאליו בפנים. אדר בחוץ

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.05.21 - 22:21
(getty)
(getty)

הקרב על הגנת התואר עוד מעט יתחיל. נבחרת פורטוגל פרסמה הערב (חמישי) את הסגל שלה לקראת יורו 2020, כאשר עוד לפני הטורניר, אלופת אירופה תפגוש את נבחרת ספרד (4.6) במדריד ואת נבחרת ישראל (9.6) בליסבון לשני משחקי ידידות.

כריסטיאנו רונאלדו יוביל את החבורה של פרננדו סנטוס בפעם החמישית ביורו ובפעם התשיעית בטורניר גדול. כוכב יובנטוס ינסה לא רק לשמור על התואר של אלוף אירופה אלא גם להפוך למלך שערי הטורניר הבלעדי. דיוגו ז'וטה, שסחוב פציעה, קיבל זימון וחולית ההתקפה המרשימה של הסלסאו תכלול גם את ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד ואנדרה סילבה מפרנקפורט.

הזימון המרתק ביותר הוא של פדרו גונסאלבש. הקשר ההתקפי בן ה-22 שהוביל את ספורטינג ליסבון לאליפות אחרי 19 שנים ילבש את המדים הלאומים של הסלסאו בפעם הראשונה. גונסאלבש כבש 23 שערים בליגה הפורטוגלית העונה. מעניין לציין כי וויליאם קרבאליו הצליח לשמור על מקומו, למרות הירידה ביכולת שלו. רפאל לאאו ממילאן לא זומן, כמו גם אדר, כובש שער הניצחון בגמר יורו 2016.

אחרי שתשלים את משחקי הידידות, פורטוגל תפגוש את הונגריה בבודפשט (15.6) למפגש הראשון בשלב הבתים של היורו. הפורטוגלים יתמודדו בהמשך מול גרמניה (מינכן, 19.5) וצרפת (בודפשט, 23.6) החזקות בבית המאתגר ביותר של אליפות אירופה.

הסגל המלא:.
שוערים
: רוי פטריסיו (וולבס), אנתוני לופס (ליון), רוי סילבה (גראנדה).
הגנה: רפאל גררו (דורטמונד), פפה (פורטו), ז'וזה פונטה (ליל), נונו מנדס (ספורטינג), ז'ואאו קאנסלו (מנצ'סטר סיטי), נלסון סמדו (וולבס), רובן דיאש (מנצ'סטר סיטי).
קשרים: ז'ואאו מוטיניו (וולבס), דנילו פריירה (פ.ס.ז'), ברונו פרננדש (מנצ'סטר יונייטד), ברנרדו סילבה (מנצ'סטר סיטי), רובן נבס (וולבס), רנאטו סאנצ'ס (ליל), ז'ואו פאלניניה (ספורטינג), סרג'יו אוליביירה (פורטו), וויליאם קרבאליו (בטיס).
התקפה: אנדרה סילבה (פרנקפורט), דיוגו ז'וטה (ליברפול), ראפה סילבה (בנפיקה), ז'ואאו פליקס (אתלטיקו), כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס).