$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רשמי: פליק ידריך את גרמניה אחרי היורו

אקס באיירן יחליף את לב על הקווים בתום אליפות אירופה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.05.21 - 12:11

עידן חדש בנבחרת גרמניה. לראשונה מאז 2006, יעמוד על הקווים מאמן ששמו הוא לא יואכים לב. אחרי היורו הקרוב, שיהיה האחרון שלו כמאמן הראשי, לב יעזוב את התפקיד ויפנה את מקומו להאנזי פליק, מאמן באיירן מינכן עד השבוע האחרון.

פליק בן ה-56 חתם על החוזה היום (שלישי) במשרדי ההתאחדות הגרמנית בפרנקפורט עד 2024, וצפוי להדריך את המאנשאפט גם ביורו הביתי. אקס האלופה הגרמנית יחל את עבודתו מיד אחרי אליפות אירופה ויירש את יואכים לב, שסיים את חוזהו מוקדם מהמתוכנן (2022).

פליק היה עוזרו של לב מ-2006 עד 2014, ויחד הם זכו בגביע העולם בברזיל ב-2014. לאחרונה, המאמן הוביל את באיירן מינכן לשבעה תארים, כולל זכייה בליגת האלופות, גביע העולם למועדונים, גביע גרמני וכמובן שתי אליפויות.

משחקו הראשון של פליק בתפקיד החדש יהיה ב-2 בספטמבר במסגרת מוקדמות המונדיאל נגד ליכטנשטיין. לאחר מכן יפגוש את ארמניה ואיסלנד. "אני מאוד שמח לעבוד כמאמן הלאומי. העונה רק הסתיימה, ושתי העונות בבאיירן עדיין משפיעות עליי באופן משמעותי", אמר פליק עם חתימתו.