$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרד את הבחירה: אלכסנדר ארנולד יהיה ביורו

גרינווד הודח מאנגליה בשל פציעה, גם ווטקינס נופה. הנדרסון נכלל בסגל הסופי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.06.21 - 19:10

מאמן נבחרת אנגליה, גארת סאותגייט, פירסם הערב (שלישי) את הרשימה הסופית של 26 השחקנים ליוני שיפתח בעוד עשרה ימים. המאמן הסיר את הערפל ולמרות כל הדיווחים, החליט לזמן את מגן ליברפול, טרנט אלכסנדר ארנולד, לאחר שנופה אותו מהסגל במוקדמות המונדיאל לפני חודשיים וחצי.

מעניין לציין כי נבחרת שלוש האריות תגיע עם לא פחות מ-4 מגנים ימניים: אלכסנדר ארנולד יצטרף לריס ג'יימס, קיראן טריפייר וקייל ווקר, כאשר האחרון עשוי לשחק כבלם שלישי. יש לציין כי ג'ורדן הנדרסון, המתאושש מפציעה, נכלל בסגל הסופי כמו גם בוקאיו סאקה, שחקנה הצעיר של ארסנל.

נופו ברגע האחרון מהסגל המורחב: מייסון גרינווד (מנצ'סטר יונייטד) בגלל פציעה, כמו גם ג'סי לינגארד (ווסטהאם), בן ווייט (ברייטון), בן גודפרי (אברטון), ג'יימס וורד פראוס (סאות'המפטון), ארון רמסדייל (שפילד יונייטד) ואולי ווטקינס (אסטון וילה).

אנגליה הוגרלה לבית 4 ביורו, כאשר משחק הפתיחה שלה יהיה מול סגנית אלופת העולם קרואטיה ב-13.6. האנגלים יפגשו את סקוטלנד לדרבי חם ב-18.6 ולאחר ארבעה ימים ינעלו את הבית מול צ'כיה. כל המשחקים יתקיימו באצטדיון וומבלי. אם האנגלים יסיימו במקום הראשון בבית הם יפגשו את הסגנית בבית 6, שכולל את צרפת, גרמניה, פורטוגל והונגריה.

שוערים: דין הנדרסון (מנצ'סטר יונייטד), ג'ורדן פיקפורד (אברטון), סם ג'ונסטון (ווסט ברומיץ').

הגנה: טרנט אלכסנדר ארנולד (ליברפול), בן צ'ילוול (צ'לסי), קונור קואדי (וולבס), ריס ג'יימס (צ'לסי), הארי מגווייר (מנצ'סטר יונייטד), טיירון מינגס (אסטון וילה), לוק שואו (מנצ'סטר יונייטד), ג'ון סטונס (מנצ'סטר סיטי), קירן טריפייר (אתלטיקו מדריד), קייל ווקר (מנצ'סטר סיטי).

קישור: ג'וד בלינגהאם (דורטמונד), ג'ורדן הנדרסון (ליברפול), מייסון מאונט (צ'לסי), קלווין פיליפס (לידס), דקלן רייס (ווסטהאם).

התקפה: דומיניק קלברט לווין (אברטון), פיל פודן (מנצ'סטר סיטי), ג'ק גריליש (אסטון וילה), הארי קיין (טוטנהאם), מרכוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד), בוקאיו סאקה (ארסנל), ג'יידון סאנצ'ו (דורטמונד), ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי).