$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עם שני שברים בפנים: דה בריינה בספק ליורו

הכוכב נפצע בגמר האלופות. המשחק הראשון של נבחרתו: ב-12.6. הנרי חזר לצוות האימון של בלגיה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.05.21 - 14:19

האם נבחרת בלגיה, אחת המועמדות המובילות לזכיה ביורו, תיאלץ להסתדר בתחילת הטורניר ללא הכוכב הגדול שלה? קווין דה בריינה, שנפצע במהלך גמר ליגת האלופות והוחלף כבר בדקה ה-60, אובחן עם שבר באף ושבר נוסף בארובת העין, כך הוא עצמו סיפר באמצעות הרשת החברתית.

לפי התקשורת הבלגית, לא ממש ברור אם דה בריינה יהיה כשיר ליורו. אם כן, ייתכן שישחק עם מסיכה. כך או אחרת, הקשר, שעזב את כר הדשא אמש בדמעות, אמור להצטרף למחנה של הנבחרת ביום שני הבא. משחק הפתיחה של השדים האדומים יהיה מול רוסיה ב-12.6.

מלבד המפגש עם רוסיה, בלגיה תתמודד בשלב הבתים גם עם דנמרק (17.6) ופינלנד (21.6), עבורה מדובר בהופעה היסטורית בטורניר גדול. גם ללא עזרתו של דה בריינה, הנבחרת של רוברטו מרטינס אמורה להמשיך מהבית הזה לשלב שמינית הגמר, אבל ברור לכל כי היעדרותו של הקשר תקטין את הסיכויים של הבלגים להניף את הגביע הנכסף. כמו כן, תיירי הנרי חזר לצוות האימון של נבחרת בלגיה לקראת היורו.