$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רשמי: אלכסנדר ארנולד יחמיץ את היורו

מגן אנגליה סובל מקרע בירך. המחליפים המסתמנים בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.06.21 - 20:33

הוא נחשב לאחד המגינים הטובים בעולם כיום ואנגליה תלתה בו המון תקוות, אבל טרנט אלכסנדר ארנולד לא יוביל אותה ביורו. שחקן ליברפול, שנפצע במשחק ההכנה מול אוסטריה נטש את מחנה האימון של נבחרת שלושת האריות וישוב לקבוצתו על מנת לעבור תהליך שיקום.

אלכסנדר ארנולד סובל למעשה מקרע מדרגה שנייה בשריר מיתר הברך. המגן השלים 90 דקות לפני שירד מכר הדשא בצליעה ותקופה ההחלמה שלו תהיה בסביבות שישה שבועות.

כעת, לגארת' סאות'גייט יש שתי אופציות עיקריות למחליפים אפשריים. הראשון הוא ג'סי לינגארד, שסיפק חצי עונה נהדרת במדי ווסטהאם בה הבקיע תשעה שערים והוסיף חמישה בישולים ב-16 הופעות. השני הוא קפטן וכוכב סאות'המפטון ג'יימס וורד פראוס שהבקיע שמונה שערים והוסיף שבעה בישולים.

בעונה האחרונה אלכסנדר ארנולד סבל מירידה בכושר בהשוואה לעונת האליפות של ליברפול, אבל לקראת סיומה השתפר משמעותית. המגן סיפק תשעה בישולים בכל המסגרות, הוסיף שני שערים והיה אחד השחקנים הבולטים בריצה של המייטירדס במשחקי הפרמייר ליג האחרונים.