$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ברוך שובך, הולנד: הכירו את בית 3 ביורו

הקאמבק של האוראנג', הכישרון האוקראיני והסינדרלה בטורניר. כל מה שצריך לדעת על הולנד, אוקראינה, אוסטריה וצפון מקדוניה

אבירן גרין
אבירן גרין  07.06.21 - 12:43

יורו 2020 עוד רגע כאן ולפני שיוצאים לדרך, זה בדיוק הזמן לעשות היכרות עם הנבחרות שייקחו בו חלק. הפעם אנחנו עם בית 3 שכולל את הולנד המתקמבקת, אוקראינה הצעירה והשאפתנית של אנדריי שבצ'נקו וגם אוסטריה וצפון מקדוניה שהגיעה לטורניר בזכות שיטת ליגת האומות.

  • בנו את נבחרת הפנטזי יורו שלכם ואולי תזכו בפרסים
  • להורדת האפליקציה של 5 פנטזי
  • עמוד יורו 2020 בערוץ הספורט - כל החדשות, העדכונים והסיפורים על הטורניר
  • איטליה חוזרת: הכירו את בית 1 ביורו
  • עוד ניסיון לדור הזהב הבלגי: הכירו את בית 2 ביורו
  • הולנד
    הסיפור שלה: שבע שנים חיכתה האוראנג' לקחת חלק בטורניר גדול וגם חילופי המאמנים במהלך המוקדמות לא מנעו ממנה להעפיל מבית נוח יחסית שכלל את גרמניה החזקה, צפון אירלנד, בלארוס ואסטוניה. עם חלק אחורי קשוח (גם ללא וירג'יל ואן דייק הפצוע), קישור יצירתי ושחקני התקפה מהירים הולנד מקווה לשוב להיות כוח משמעותי בטופ האירופי ושהטורניר הנוכחי יזכיר את המונדיאלים האחרונים בהם השתתפה ולא את היורו האחרון.

    הישג שיא: אלופה (1988)

    הכוכב: ממפיס דפאיי. בטורניר הגדול האחרון בו שיחקה הולנד - מונדיאל 2014 - הוא היה חלוץ צעיר שקיבל את ההזדמנות מלואי ואן חאל ואפילו כבש שני שערים ועכשיו הולנד תולה בו את רוב התקוות ההתקפיות שלה. ממפיס, למי שלא זוכר, כלל לא היה אמור להיות חלק מהטורניר משום שהיה פצוע לכל אורך העונה שעברה, אבל רצה הגורל והוא כאן אחרי עונה נהדרת בה כבש 20 שערים ובישל 17 ב-37 הופעות ליגה.

    שימו לב ל... וואוט ורחהורסט. בין רוברט לבנדובסקי, ארלינג הולאנד ואנדרה סילבה - החלוץ נכנס לרשימת הכובשים המצטיינים בבונדסליגה העונה והיה אחד האחראים לכך שוולפסבורג השיגה את הכרטיס לליגת האלופות. מתנשא לגובה של 1.97 מטרים, ורחהורסט ניחן בחוש התמצאות עילאי ברחבה והעונה זה תורגם ל-20 כיבושים (הכי הרבה שלו לעונה אחת) ותשעה בישולים. גם את תשומת ליבו של פרנק דה בור הוא תפס ובמשחק ההכנה מול גיאורגיה הבקיע את שערו הראשון במדים הלאומיים בהופעתו השישית.

    תחזית: הולנד תעפיל מהמקום הראשון בבית ותיעצר ברבע הגמר.

    הידעת? בפעם האחרונה שהולנד החמיצה יורו ומונדיאל ברצף היא זכתה ביורו שלאחר מכן (נעדרה מיורו 1984, ממונדיאל 1986 וזכתה ביורו 1988).

    אוסטריה
    הסיפור שלה: אחת הנבחרות הוותיקות בכדורגל העולמי לא ידעה יותר מדי רגעי שיא בטורנירים הגולים ומדובר בהופעת היורו השלישית שלה בלבד (ביורו הראשון שלה- 2008 - היא השתתפה משום שאירחה אותו בצוותא עם שווייץ). האוסטרים מציגים נבחרת המשלבת בין צעירים לשחקנים מנוסים אשר רובם משחקים בבונדסליגה, ומקווים שהפעם הם יצלחו את שלב הבתים לראשונה בתולדותיהם.

    הישג שיא: שלב הבתים (2008, 2016)

    הכוכב: דויד אלאבה. בלם, מגן שמאלי, קשר - אין כמעט עמדה בה הכוכב האוסטרי לא מתבלט בה. אלאבה, שמשחק בנבחרת הבוגרת מאז גיל 17, נפרד מבאיירן מינכן אחרי עשור כדי לשחק בריאל מדריד והטורניר הזה תהיה עבורו הזדמנות להראות מה הבלאנקוס ירוויחו. באוסטריה, הוא משובץ בעיקר באגף השמאלי של הקישור, אבל לא סיפק יותר מדי מספרים לאחרונה.

    שימו לב ל... סאשה קלדז'יץ'. החלוץ בן ה-23 מורכב משני מטרים של עוצמה וסיפק עונת בונדסליגה ראשונה נהדרת עם שטוטגארט בה הבקיע 16 הופעות והוסיף שישה בישולים. לאחרונה גם קיבל את הקרדיט מפרנקו פודה ויש לו כבר שלושה שערים בחמש הופעות. על רקע הירידה בכושרו של מרקו ארנאוטוביץ', קלדז'יץ' הוא השחקן הכי מסוכן בהתקפה של האוסטרים.

    תחזית: אוסטריה תעלה דרך המקום השלישי ותודח כבר בשמינית.

    הידעת? לאוסטריה עדיין אין ניצחון יורו, בשני הטורנירים בהם השתתפה. בטורניר הקודם בצרפת היא אפילו הייתה פייבוריטית לעלייה, אבל פישלה וסיימה אחרונה בבית שכלל את פורטוגל, איסלנד והונגריה.

    אוקראינה
    הסיפור שלה: בשתי מילים - אנדריי שבצ'נקו. חלוץ העבר האגדי קיבל את הצ'אנס על הקווים של הצהובים כחולים ב-2016, במה שהייתה ועודנה משרת האימון הראשונה שלו ואחרי שהספיק להתאקלם הכל התחיל לעבוד. האוקראינים סיימו בראש בית שכלל את פורטוגל וסרביה תוך שהם משיגים שישה ניצחונות ולא מפסידים אפילו פעם אחת ומציגים נבחרת צעירה ורעבה ששואפת להגיע הכי רחוק שתוכל.

    הישג שיא: שלב הבתים (2012, 2016).

    הכוכב: אולכסנדר זינצ'נקו. המגן הפך לשחקן הרכב במנצ'סטר סיטי שזכתה באליפות אנגליה והגיעה לגמר ליגת האלופות והפך לחלק בלתי נפרד במערך של פפ גווארדיולה עם מהירות ומוסר עבודה נהדר. במשחקים האחרונים שבצ'נקו העניק לו את סרט הקפטן וזינצ'נקו יוביל את הקישור, בו הוא משובץ בדרך כלל במשחקי הנבחרת.

    שימו לב ל... ויקטור ציגנקוב. הקשר שנולד בנהריה ואביו ויטלי שיחק בליגות הנמוכות בישראל, הפך לכוכב של ממש בליגה האוקראינית. העונה, הוא הוביל את דינמו קייב עם 12 שערים ושמונה בישולים בליגה וגם הבקיע שני שערים בשלב הבתים בליגת האלופות, אחד מהם מול ברצלונה בקאמפ נואו.

    תחזית: האוקראינים יעלו מהמקום השני, אבל יודחו בשמינית הגמר.

    הידעת? שבצ'נקו לקח חלק בכל שלושת טורנירי היורו בהם אוקראינה השתתפה, כל פעם בתפקיד אחר. ב-2012 שחקן, ב-2016 עוזר מאמן וכעת מאמן.

    צפון מקדוניה
    הסיפור שלה: מאז פירוק יוגוסלביה, הנבחרת הצנועה אפילו לא הייתה קרובה במקצת להעפיל לטורניר גדול וכנראה שבעולם נטול ליגת האומות לא הייתה קרובה להעפיל לטורניר גדול מעולם, אבל הנה היא כאן. צפון מקדוניה "מתהדרת" בשלל שחקנים אלמונים, כמה שגרירים בספרד וגוראן פאנדב אחד.

    הישג שיא: מעולם לא העפילה.

    הכוכב: גוראן פאנדב - מי אם לא הוא? החלוץ האדיר בן ה-37 כבר מזמן לא מה שהיה, אבל גם בגילו המופלג הוא סיים עונה סבירה בגנואה עם שבעה שערים ושלושה בישולים. מיותר לציין שפאנדב הוא הכובש המצטיין בתולדות צפון מקדוניה וכעת תהיה לו גם הזדמנות להוביל אותה בטורניר גדול.

    שימו לב ל... אזגיאן אליוסקי: לידס הייתה אחת הקבוצות האטרקטיביות בפרמייר ליג העונה ולמגן היה בכך חלק רב. אליוסקי חרך את האגף השמאלי בדיוק כמו שמרסלו ביילסה אוהב, בישל שלוש פעמים ואפילו כבש פעמיים.

    תחזית: צפון מקדוניה תסתפק בחוויה ותסיים במקום האחרון ללא נקודה.

    הידעת? בתוך שנה אחת (בין 2016 ל-2017) קפצה צפון מקדוניה בדירוג פיפ"א מהמקום ה-162 ל-76 - עלייה של 86 מקומות.