$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תאמינו או לא: ההישג ההיסטורי של איטליה

בלם טורקיה נכנס לספרים. וגם: אימובילה שבר את הקרח

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.06.21 - 23:52

ההמתנה נגמרה. באיחור של שנה, יורו 2020 יצא לדרך באולימפיקו ברומא עם מפגש רותח ומסקרן בין טורקיה לאיטליה, שניצחה 0:3 ובעצם כבשה לראשונה שלושה שערים בהיסטוריה של טורנירי היורו. כראוי למעמד, הנבחרות והשחקנים סיפקו כמה נתונים מעניינים. המיטב כאן לפניכם.

* איטליה המשיכה את הרצף שלה עם ניצחון תשיעי בכל המסגרות, ובמהלך הרצף הזה היא גם לא ספגה אף לא שער אחד בכל תשעת המשחקים. פורמה מטורפת.

* מריח דמירל, בלם טורקיה, היה חתום על השער הראשון ביורו 2020 - שער עצמי. זו הפעם הראשונה אי פעם שגול הבכורה בטורניר הינו שער עצמי. הישג מפוקפק לשחקנה של יובנטוס.

* השער השני בטורניר הגיע מרגלו של צ'ירו אימובילה. זה היה השער הראשון של חלוץ לאציו בטורניר גדול (מונדיאל או יורו). שיהיה במזל.

* כמו כן, זה היה שערו ה-14 של אימובילה במדים הלאומיים. בכך הוא השתווה למריו באלוטלי בראש טבלת הכובשים בנבחרת בין השחקנים הפעילים.

* ג'ורג'ו קייליני עורך הופעה באליפות אירופה הרביעית שלו. הבלם משווה את השיא האיטלקי של ג'אנלואיג'י בופון ואלסנדרו דל פיירו.

* איטליה מעולם לא הפסידה באולימפיקו ברומא בטורניר גדול (מונדיאל ויורו - 6 ניצחונות ו-2 תיקו). הנבחרת גם לא ספגה בשבעת המשחקים האחרונים ברצף המרשים הזה.

* לטורקיה יש את הסגל הצעיר ביותר ביורו - 24 שנים ו-353 ימים בממוצע, לפני אנגליה (25 ו-115).

* איטליה חוזרת לשחק בטורניר גדול לאחר 1805 ימים, לאחר שלא עלו למונדיאל האחרון.

* ג'אנלואיג'י דונארומה (22 ו-106 ימים) הופך לשוער הצעיר ביותר בהיסטוריה של איטליה שמשחק בטורניר גדול.