$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תמונות מוכרות: השחקנים שהתמוטטו על הדשא

הקשר מסביליה, כוכב נבחרת קמרון ומני לוי. היינו שם בעבר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.06.21 - 20:29
(Getty)
(Getty)

התמונות מההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן על כר הדשא בקופנהאגן הערב (שבת) גרמו לעולם הכדורגל לעצור מלכת. בדקה ה-42 של ההתמודדות בין נבחרת דנמרק לפינלנד, נפל קשרה של הנבחרת המארחת אל כר הדשא ואיבד את הכרתו. פעולות החייאה מיידיות בוצעו באריקסן, שאחרי דקות מורטות עצבים פונה על אלונקה והובהל לבית החולים.

המקרה המצמרר של הקשר עורר לא מעט זכרונות קשים לאוהדי כדורגל רבים. אריקסן אינו הראשון שעובר מקרה שכזה על מגרש הכדורגל, ולצערם הרב של חובבי הענף היו לא מעט מקרים דומים בעבר.

אנטוניו פוארטה - 25 באוגוסט, 2007
בדקה ה-35 במשחק בין חטאפה לסביליה במסגרת הליגה הספרדית, שחקנה בן ה-22 של האחרונה התמוטט במפתיע על כר הדשא. אחרי פעולות החייאה שבוצעו בו, הצליח פוארטה לחזור וללכת על רגליו לחדר ההלבשה, שם התמוטט שוב והובהל לטיפול נמרץ. שלושה ימים לאחר מכן נפטר הקשר כתוצאה בקריסת מערכות.

מני לוי - 26 בינואר, 2002.
במהלך משחקה של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים בטדי, נפל מגנה הימני של הצהובים אל הדשא מבלי שאף שחקן נגע בו. לוי הספיק לקום ולשאול את שחקנה של בית"ר דוד אמסלם "מה קורה לי?", לפני שהתמוטט שוב, איבד את הכרתו ובלע את לשונו. חסימת נתיב האוויר של המגן גרמה בסופו של דבר לשיתוקו, מצב איתו הוא מתמודד עד היום.

מארק ויויאן פו - 26 ביוני, 2003
במהלך משחק גביע הקונפדרציות בין נבחרת קמרון לקולומביה, אחד הקשרים האפריקאים הטובים בעולם התמוטט במפתיע בדקה ה-72 על הדשא. אחרי נסיונות כושלים להחזירו להכרה, פונה מארק ויויאן פו לבית החולים בליון שם הוכרז על מותו.