$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"קר עיסה את ליבו": רגעי החרדה מכר הדשא

הגדולה של הבלם, הרגישות של שמייכל והגיבור. סערת אריקסן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.06.21 - 21:13

המשחק השלישי של היורו היה אמור להיות חגיגה של ממש. אלפי אוהדים עטפו את היציעים, פינלנד ערכה הופעת בכורה בטורניר ושלל הכוכבים של דנמרק ניסו להנעים את אחר הצהריים שלנו השבת. אלא שרגע לפני הירידה להפסקה, הכל קרס. כריסטיאן אריקסן, אולי גדול הכוכבים על כר הדשא, התמוטט בדקה ה-43 ורק לאחר רבע שעה של פעולות החייאה פונה לבית החולים.

התמונות, תחילה, היו קשות במיוחד. אריקסן התקרב למסירה שהלכה לכיוונו, אך בדרכו אליה התמוטט ונחת על כר הדשא. שופט המשחק, אנתוני טיילור, מיד עצר הכל והזעיק את הצוותים הרפואיים במה שייתכן וייתברר כמה שהציל, בין היתר, את חייו של אריקסן. טיילור, אגב, זכה מאוחר יותר לברכות ברשתות דוגמת "גיבור", "כבוד ענק" וכד'.

לצידו של השופט, מי שהתגלו בגדולתם היו שחקני דנמרק - ובראשם, סימון קר. בלם דנמרק היה הראשון להגיע לאריקסן, ומיד ביצע בו פעולות עזרה ראשונה. תחילה הוא עיסה את ליבו, לאחר מכן הרגיע את רעייתו. לצידו, גם קספר שמייכל ניסה לשוחח עם אשתו של אריקסן, סאברינה. במקביל לניסיונות ההרגעה, תומאס דלייני קיבץ את כל שחקני דנמרק שהקיפו את אריקסן וניסו למנוע מעין המצלמה לצלם את הרגעים הקשים.

"הנבחרת הזו כל כך מיוחדת וטהורה", נכתב בתקשורת המקומית. "כל אחד מהשחקנים הוא אגדה בפני עצמה. סימון קר דאג שהוא לא יבלע את הלשון כשהוא היה מחוסר הכרה וסובב אותו, דלייני גרם לשחקנים האחרים להקיף את אריקסן כדי שהתקשורת לא תצלם, ושמייכל דאג לנחם את אשתו".