$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"כנראה שאריקסן סיים את הקריירה"

הקשר הדני יצא אמנם מכלל סכנה, אבל הרופא שעבד איתו בטוטנהאם הסביר את מצבו בראיון לתקשורת האנגלית: "הוא היה במצב של מוות לכמה דקות. בבריטניה הוא לא היה משחק יותר"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.06.21 - 07:52

כריסטיאן אריקסן הדאיג את עולם הכדורגל כולו אמש (שבת) עת ההתמוטטות במשחקה של דנמרק מול פינלנד. למרבה המזל, נראה שהקשר יצא מכלל סכנה, אבל מתברר שישנו סיכוי רב שיאלץ לוותר על קריירת המשחק שלו.

שנג'יי שארמה, פרופסור לקרדיולוגיית ספורט שגם עבד עם אריקסן עצמו כששיחק בטוטנהאם ניתח את מצבו בראיון לתקשורת האנגלית: "משהו נורא קרה לו, אבל למרבה המזל הצליחו להוציא אותו מכלל סכנה. השאלה עכשיו היא מה קרה ומדוע".

"הבדיקות הרפואיות של אריקסן היו תקינות ב-2019 (אז עבד איתו שארמה). העובדה שהוא יציב וער היא סימן טוב מאוד ואני מרוצה ממנו", אמר שארמה. "למרות זאת אני לא יודע אם הוא יוכל לשחק כדורגל יותר".

"מבלי להגיד זאת בבוטות יתרה: הוא היה במצב של מוות למשך מספר דקות", הסביר הרופא. "אם זה באמת קרה, האם צוות רפואה מקצועי יתיר לו למות שוב? התשובה היא לא. החדשות הטובות הוא שהוא בחיים, הרעות הן שהוא הגיע לסיום הקריירה שלו, ואני לא יכול להגיד שהוא ישחק באופן מקצועי יותר. בבריטניה הוא לא היה משחק יותר, יש לנו תקנון קשוח בנוגע למצבים הללו".