$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הדנים ביקרו: "אופ"א לא השאירה לנו ברירה"

ספורטיבי? השחקנים שיחקו נגד רצונם: "איימה בהפסד טכני"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.06.21 - 14:26

כריסטיאן אריקסן ממשיך להתאושש בבית החולים בקופנהאגן, וזה הדבר החשוב ביותר, אבל שחקני נבחרת דנמרק, שחוו כמובן טראומה משל עצמם, עדיין מתקשים לעכל את האירוע המצמרר שאירע מול פינלנד.

היום (שני) קספר שמייכל, סימון קר ואנשי צוות אחרים ביקרו את הכוכב בבית החולים. "היה טוב מאוד לראות אותו. לראות אותו מחייך וצוחק ולהרגיש שהוא נוכח. דיברנו על הכל וכלום. זה עזר לי מאוד לראות אותו", אמר השוער. דובר הנבחרת יאקוב הוייר עדכן בנוגע למצבו והעיד שאין שינוי: "הסיטואציה עדיין דומה. הוא במצב יציב. היום אריקסן יעבור בדיקות נוספות". 

מרטין ברייתווייט שיתף במה שהתרחש בחדר ההלבשה לאחר המקרה הטראומתי: "אמרו לנו שצריך לקבל החלטה. בחרנו בזו שפחות רעה. היו הרבה שחקנים שלא היו מוכנים לשחק". לפי הדיווחים, אופ"א נתנה לדנים שתי אופציות: לעלות באותו היום או בצהרי היום הבא, דבר שלא התקבל בצורה יפה אצל השחקנים. "אני עדיין מצפה לראות איך נופיע למשחק מול בלגיה", המשיך חלוץ ברצלונה.

"אנחנו חייבים להסתכל קדימה, למען כריסטיאן, למען הקבוצה ולמען דנמרק", אמר פייר אמיל הויברג שהחמיץ פנדל מכריע מול הפינים. "עבור חלק זה קל יותר מאשר לאחרים. אני מוצא את האנרגיה לעשות את זה בשביל כריסטיאן, בשביל משפחתו ואלה שתומכים בנו".

פטר שמייכל, אגדת הנבחרת ואביו של קספר, ביקר את אופ"א שלדבריו לא השאירה לדנים הרבה אפשרויות אחרי ההתמוטטות של אריקסן: "קראתי את ההודעה של אופ"א בה נאמר כי הקשיבה לשחקנים שהתעקשו לשחק. אני יודע שזאת לא האמת. היא נתנה להם שלוש אפשרויות: הראשונה הייתה לחזור לשחק מיד ולסיים את 50 הדקות האחרונות, השנייה הייתה לשחק בראשון בצהריים ולסיים את 50 הדקות האחרונות והשלישית הייתה להפסיד 3:0 טכני.  האם השחקנים רצו לחסור לשחק? האם הייתה להם ברירה? אני לא חושב".