$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"מסר עם שלט רחוק": פוגבה סחט מחמאות

בצרפת היללו את הקשר: "שוב נראה כמו השחקן ממונדיאל 2018"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.06.21 - 00:41

אוהדי הכדורגל נאלצו לחכות 11 משחקים כדי לקבל את המשחק ה-12 וכנראה גם הגדול ביותר במחזור הראשון של שלב הבתים של היורו, כשנבחרת צרפת ונבחרת גרמניה עלו על כר הדשא באליאנץ ארנה. זה נגמר ב-0:1 קטן-גדול עבור נבחרת הטריקולור, שפתחה בצורה טובה את הופעותיה בבית המוות של הטורניר.

בסיום המשחק, ברחבי צרפת חגגו את הניצחון היוקרתי, "זה היה מפגן עוצמה, זה היה בדיוק הקרב שציפינו שיהיה, והנבחרת הגיבה בצורה מושלמת", נכתב באחד האתרים, "הכחולים הזכירו למיליוניי צופים שזה לא מקרי שהם הפכו לאלופי העולם במונדיאל 2018".

מי שסחט את מירב המחמאות היה פול פוגבה. "פוגבה עשה הערב הכל על המגרש", נכתב בתקשורת המקומית, "הוא נראה היום כמו פול פוגבה של מונדיאל 2018. קשר מנצ'סטר יונייטד נתן את ההרגשה כאילו הוא משחק בגינה שלו, כאילו הוא שולט על המסירות שהוא שולח עם שלט רחוק". גם שחקן העבר הצרפתי, רובר פירס, שזכה עם הנבחרת ביורו 2000, פירגן לשחקן של השדים האדומים, שזכה בתואר שחקן המשחק: "פוגבה היה פשוט עצום הערב. הוא חזר ליכולת השיא שלו, ואין ספק שהוא כוכב המשחק שלנו".

בסיום המשחק, השחקן הצרפתי הגיב בעצמו כשנשאל לגבי היכולת הטובה: "כולם התאמצו, הניצחון הזה לא רק שלי, אנחנו מגיעים עם התואר של אלופי העולם מעלינו, אך עדיין צריכים להגיע בצניעות. פייבוריטים או לא, אנחנו היינו מרוכזים במה שאנחנו צריכים לעשות על המגרש". גם מאמנו, דידייה דשאן הגיב בסיום: "שיחקנו נהדר נגד יריבים טובים מאוד. ידעתי שהשחקנים שלי יהיו מוכנים, ציפינו מאוד לקראת המשחק הזה".