$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

2,600 כפיות: ההבטחה של אורי גלר לסקוטלנד

אמן החושים הישראלי יגייס את כוחותיו כדי לנצח את אנגליה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  17.06.21 - 19:47

אחרי שפתחה את היורו עם 2:0 לצ'כיה, נבחרת סקוטלנד תפגוש מחר (שישי, 22:00) יריבה לא פחות קשה, כשתשחק נגד אנגליה בוומבלי בדרבי בריטי.

  • הורידו את האפליקציה של 5 פנטזי וזכו בפרסים
  • עמוד יורו 2020 בערוץ הספורט - כל החדשות, העדכונים והסיפורים על הטורניר
  • לחצו לבניית נבחרת בפנטזי יורו
  •  

    יחסי הכוחות אומנם נוטים באופן ברור לצד הנבחרת של גארת' סאות'גייט, אך מול זה, נראה שלסקוטים יש חיזוק בלתי צפוי בדמות אורי גלר. זאת לאחר שאמן החושים הישראלי אמר בראיון שישתמש בכוחותיו על מנת לעזור לשחקניו של סטיב קלארק לנצח את נבחרת שלושת האריות.

    גלר, שטען בעבר שסייע לבוריס ג'ונסון לנצח בבחירות הכלליות ב-2019, סיפר בראיון לתוכנית טלוויזיה בממלכה שהוא מתכנן לזמן את נשמתו של רוברט דה ברוס, מלך סקוטלנד בין 1306 ל-1329, בעזרת הכפיות המכופפות שכל כך פרסמו אותו.

    אמן החושים הציג מכונית מכוסה האלפי כפיות, וטען: "זו הקדילק שלי, תאמינו או לא, ויש עליה 2,600 כפיות מאנשים מפורסמים מאוד, כולל רוברט דה ברוס. הכפית הייתה בפה שלו, אז אזמן את נשמתו. בנוסף, אחזיק את חולצת נבחרת סקוטלנד שלי, שקיבלתי מאנשים חזקים מאוד, ואפילו הודפס עליה - גלר 11. אז אשלח את הכוחות שלי".

    גלר הגדיל לעשות וסיפר שהוא הזיז את רגלו של גארי מקאליסטר מהכדור ביורו 96, וגרם לא להחמיץ פנדל קריטי בהפסד 2:1 של סקוטלנד לאנגליה, מעשה שלדבריו גרם לו לקבל 11,000 מכתבי שנאה: "לא ידעתי מה לעשות, אז ירדתי לסקוטלנד וקניתי אי, אז אני גם הבעלים של כ-250,000 שחפים ויסעורים. אשחרר את הכוחות שלי וכולכם יודעים מה עשיתי בעבר, כשעצרתי את הביג בן והכל. אז אוהדים סקוטים, אם אתם יכולים לשמוע אותי, להתחבר אליי ולהרגיש את האנרגיה שלי, בואו נתפלל שסקוטלנד תנצח מחר".