$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אופ"א מאיימת להזיז את גמר היורו מוומבלי

דיווח: בשל מגבלות הקורונה בבריטניה, המשחק עשוי לעבור לבודפשט

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.06.21 - 09:48

תגיות: וומבלייורו 2020

האם אחרי הציפייה הארוכה, גמר יורו 2020 לא ישוחק באצטדיון וומבלי? על פי "טיימס", אופ"א מאיימת להזיז את האירוע הנוצץ לבודפשט, זאת אם ממשלת בריטניה לא תיתן פטור מבידוד ל-2,500 אח"מים.

כזכור, האצטדיון הלונדוני אמור לארח את שני חצאי הגמר של הטורניר (ב-6-7 ליולי) ואת הגמר ב-11 ביולי, אך אופ"א בוחנת את האפשרויות בהתחשב במגבלות הקורונה בממלכה, שעלולות למנוע מעסקנים, אורחים, פקידים ואוהדים להגיע למשחקים.

במקביל, כך על פי הדיווח, השרים בבריטניה דנים בהצעה להעניק לפקידי אופ"א ופיפ"א, פוליטיקאים וספונסרים פטור מבידוד של 10 ימים, שאליו נדרשים מי שמגיעים מרוב מדינות אירופה. החלטה כזאת תאפשר לכל אותם 2,500 אח"מים להגיע למשחקים בוומבלי, לצפות באימונים או להגיע לישיבות ממשלה.

כזכור, בשנה החולפת אנגליה מצאה את עצמה בסיטואציה דומה בגמר ליגת האלופות האחרון, שאותו אמורה הייתה לארח איסטנבול, אך טורקיה נכנסה לרשימת המדינות האדומות. עם הגעתן של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד למעמד, אנגליה הייתה מועמדת בולטת לאירוח הגמר, אך חוסר ההסכמה על מתן פטורים מבידוד הוביל לכך שהוא ישוחק בפורטו לעיני 6,000 צופים.

ממשלת בריטניה, שהתאכזבה מכך, רוצה להימנע מתרחיש דומה הפעם. אך אם השרים יצביעו נגד מתן הפטורים, בודפשט תהיה זו שצפויה לארח את המשחק, מאחר שאין בה מגבלות בגבולות המדינה, וכן היא תוכל לארח את המשחקים באצטדיונים מלאים, לעומת וומבלי שיוכל בכל מקרה להכיל רק 50% מהתפוסה.

החלטה להעניק פטורים, כך נטען, עשויה להגביר את הסיכויים של אנגליה לארח את מונדיאל 2030, מאחר שבוריס ג'ונסון יוכל להיפגש עם בכירים מאופ"א ואופ"א, אך מנגד, עלולה לעורר מחלקת בקרב הציבור הבריטי שהוגבל בשנה האחרונה.

בעקבות הפרסום בטיימס, באופ"א פרסמו הודעצ תגובה: "אנחנו בטוחים שחצאי גמר היורו והגמר ישוחקו בלונדון. כרגע אנחנו בדיונים עם הרשויות בניסיון לאפשר לכל האוהדים להיכנס למשחקים". כמו כן אופ"א מודה שיש תכנית חלופית בהנחה שוומבלי ייפסל ברגע האחרון, ולפי הפרסומים אכן מדובר בבודפשט.