$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אריקסן שוחרר מבית החולים: "מרגיש טוב"

הקשר עבר ניתוח בהצלחה: "אעודד את דנמרק מול רוסיה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.06.21 - 19:10

הודעה משמחת לכל חובבי הכדורגל בעולם. כריסטיאן אריקסן שוחרר היום (שישי) מבית החולים לאחר שעבר ניתוח בהצלחה, כך על פי הודעה רשמית של נבחרת דנמרק.

"תודה רבה לכולם על האיחולים הרבים", הוא אמר. "זה היה מדהים לראות ולהרגיש את כל זה. הניתוח עבר בהצלחה, ואני מרגיש טוב בהתחשב בנסיבות. היה כיף כל כך לראות את החברים שוב אחרי משחק נהדר שהיה להם אתמול. מיותר לציין כי אני אעודד אותם במשחק ביום שני מול רוסיה".

כזכור, אריקסן (29) התמוטט לקראת סיום המחצית הראשונה במשחק שפתח עבור נבחרת דנמרק את היורו מול פינלנד. שחקנה של אינטר עבר החייאה ארוכה ומדאיגה מאוד על כר הדשא ופונה לבית החולים בקופנהאגן, לפני שעולם הכדורגל התבשר כי מצבו השתפר.

שחקני דנמרק עצמם התקשו להתאושש ולאחר הפסקה קצרה עלו בחזרה לכר הדשא והופתעו ע"י הפינים, שהנחילו להם הפסד 1:0. במשחק שלאחר מכן, בזמן שהקשר מתאושש בבית החולים, הדנים הפסידו 2:1 לבלגיה למרות שסיפקו משחק הרבה יותר מעודד.