$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"יוצא מן הכלל": בילי גילמור שיתק את אנגליה

הכישרון של סקוטלנד גנב את ההצגה. הנתונים המדהימים בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.06.21 - 01:10

נבחרת אנגליה חלמה להמשיך הערב (שישי) במומנטום מול סקוטלנד, אך היא נתקלה בנבחרת עיקשת, לוחמנית ומחויבת שחילצה מולה 0:0 בוומבלי. אחד האחראיים המרכזיים לכך הוא כישרונה העולה - בילי גילמור, שזכה להופעת בכורה בהרכב במשחק היוקרתי. אגב, זה היה משחקו השלישי בלבד במדים הלאומיים, כאשר הראשון היה רק לפני שבועיים וחצי.

הקשר בן ה-20 של צ'לסי, שעדיין לא הטביע את חותמו במדיה, עמד בהצלחה יתרה במבחן מול הקישור העוצמתי של נבחרת שלושת האריות ולא בכדי נבחר לשחקן המצטיין על כר הדשא. שימו לב למספריו: גילמור דייק ב-40 מסירות מתוך 44 ניסיונות, רשם שמונה חטיפות וניפק שני תיקולים מוצלחים.

אמנם, אנשים רבים הופתעו מההצגה של הטאלנט, אך אם נבחן את הופעותיו במשחקי הבכורה המלאים אפשר היה להבין לאן הרוחות נושבות - גילמור נבחר גם לשחקן המצטיין בבכורה המלאה שלו בפרמייר ליג, במשחק הגביע האנגלי ואף בליגת האלופות. שאפו.

גם הפרשנים היללו את הקשר המרכזי כשב-BBC נכתב: "אני זוכר שבמשחק מול ליברפול בבית הוא היה מבריק, אבל הפעם הוא היה עוד יותר גדול. זה היה המשחק הגדול בקריירה שלו. מבחינתי הוא שחקן שמבין את המשחק וקור הרוח שלו מרשים מאוד. הוא יודע מתי צריך להרים את הקצב והוא יכול לעשות את זה מתי שהוא רוצה. הלילה הוא היה יוצא מן הכלל".

גם מאמנו, סטיב קלארק, הרעיף עליו שבחים: "ידענו לפני המשחק שבילי יכול לשחק, וזה פשוט צריך להגיע ברגע הנכון. הלילה היה הרגע הגדול שלו והוא לקח את ההזדמנות במו ידיו. אף אחד לא הופתע מההופעה שלו, בטח לא במחנה שלנו".