$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מוריניו הגן על פורטוגל: "היה חסר לנו מזל"

מגן גרמניה, גוסנס, עקץ אחרי הניצחון: "הפעם לא ביקשתי את החולצה של רונאלדו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.06.21 - 22:00

פורטוגל חולמת על זכייה שנייה ברציפות ביורו, אך לאחר שפתחה את הטורניר ברגל ימין גרמניה הורידה אותה לקרקע הערב (שבת) עם 4:2 מוחץ במינכן. כעת, האפשרות לסיים במקום הראשון בבתים לא תלויה בהם, כאשר הסלסאו יצטרכו לגבור על אלופת העולם, צרפת לקוות להפסד של המאנשפט מול הונגריה.

ז'וזה מוריניו, שמשמש בימים אלו כפרשן, הגן על נבחרתו ומצא גם אור למרות ההפסד הכואב. "זו תוצאה שלא רצינו. ידענו שלגרמניה יש שחקנים נהדרים והם אוהבים לשלוט, ולפעמים לא נוכל להילחם בזה, אך השתפרנו", אמר מאמן רומא. "הבקענו שער מוקדם, אבל אחר כך כבשנו שני שערים עצמיים. היה חסר לנו מזל. יש דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. כעת, אנו צריכים לחשוב על המשחק הבא שהוא החשוב ביותר".

אחד הגיבורים הבלתי מעורערים של הניצחון באליאנץ ארנה היה רובין גוסנס, שכיכב עם שער ושני בישולים, ועל הדרך גם סגר מעגל. לפני כמה חודשים המגן השמאלי סיפר שאחרי משחק בין אטאלנטה ליובנטוס, הוא ביקש להחליף חולצות עם כריסטיאנו רונאלדו, אבל הפורטוגלי דחה אותו. אחרי כמה ימים, חבריו לקבוצה רצו לצחוק על חשבונו והניחו במקום שלו בחדר ההלבשה חולצה חדשה של CR7. הפעם גוסנס אמר את המילה האחרונה, כאשר נבחר לשחקן המצטיין במשחק ועקץ בסיום: "הפעם לא ביקשתי את החולצה של רונאלדו בסיום. רק רצתי לחברים שלי כדי לחגוג איתם. זה בהחלט לילה בלתי נשכח עבורי".

קאי האברץ שכבש את השער השלישי הוסיף: "אנחנו יכולים להיות מרוצים מההופעה שלנו, אני שמח שכבשתי. חשוב מאוד שלא התרסקנו אחרי ההפסד לצרפת, אנחנו סומכים על השיטה שלנו. הונגריה? אסור לזלזל בה, זה הולך להיות משחק קשה".

נחזור לאכזבה הפורטוגלית, כאשר דיוגו ז'וטה דיבר על הדברים שלא עבדנו הפעם. "התחלנו טוב אבל הם תמיד הצליחו לדחוף אותנו לאחור. יש לנו עוד משחק אחד לנסות להעפיל לשלב הבא", סיפר החלוץ. "כשדברים לא עובדים יותר קל לזהות טעויות. היינו אומללים בחלקים מסוימים של המשחק, לא היינו מספיק אמיצים ולא הצלחנו להפעיל עליהם לחץ. זה הזמן להסתכל על המשחק הבא".

מאמן הסלסאו, פרננדו סנטוס ניסה לשמור על אופטימיות: "גרמניה היא אחת הנבחרות הטובות בעולם והשחקנים ניסו, אבל לא הצלחנו. זה היה ניצחון הוגן עבור גרמניה. מה שאני רוצה כעת זה להמשיך הלאה". לפעמים יש ציפיות גבוהות מדי ולעיתים זה מסוכן עבור השחקנים שלנו. אם אנחנו ננצח את צרפת אז נעפיל לשלב הבא".

בפורטוגל לא אהבו את היכולת של הנבחרת וחלוץ העבר, נונו מנדש לא חסך במילים: "לפורטוגל היו בעיות מהרגע הראשון של המשחק. הם לא היו מוכנים לחוזקות של גרמניה, והם לא הצליחו לתקן את הבעיות שלהם הרבות במהלך המשחק. 15 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה ועשר הראשונות של השנייה היו קשות מאוד עבור פורטוגל; הגרמנים היו הרבה יותר איכותיים וחכמים".