$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זה מה שנשאר: המספרים המדהימים מסביליה

השיא של לבנדובסקי, השחקן הצעיר בהיסטוריה ונתון הפנדלים הבלתי נתפס

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.06.21 - 23:55

השחקן הצעיר בהיסטוריה של הטורניר, המאזן המדהים של רוברט לבנדובסקי ונתון הפנדלים הבלתי נתפס ביורו. למרות 1:1 בין ספרד לפולין שלא שירת את שני הצדדים, יש לא מעט נתונים מרשימים במיוחד שאפשר לקחת מהקרב בסביליה.

זה שרוברט לבנדובסקי הוא אחד החלוצים הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם, זו נקודה שאין עליה ויכוח. אחרי ששבר את שיא הכיבושים בעונה בליגה הגרמנית, הפנומן הפולני רשם לעצמו הישג נוסף הערב. עם השער שכבש מול "לה רוחה", הפך לבנדובסקי לבן ארצו הראשון שכובש בשלושה טורנירי יורו שונים. אגב, למעט כריסטיאנו רונאלדו, החלוץ הוא גם היחידי באירופה שכובש ביורו 2012, 2016 ו-2020.

אך לא רק לבנדובסקי מחזיק בשיא חדש. מסתבר כי קספר קוזלובסקי בן ה-17 ו-246 ימים, הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שעורך הופעה ביורו. בכך הוא עבר את ג'וד בלינגהאם מנבחרת אנגליה (17 ו-349 ימים) ששבר את השיא לפני שישה ימים בלבד.

גם בספרד נרשמו הישגים נאים בסביליה, והם מגיעים דווקא מכיוונו של החלוץ המושמץ - אלבארו מוראטה. שחקנה של יובנטוס, שספג לא מעט ביקורת מרחבי עולם הכדורגל, הפך לכובש השני בטיבו בהיסטוריה של הנבחרת ביורו אחרי פרננדו טורס. מוראטה, שכבש את שערו הרביעי, רחוק שער אחד בלבד מפרננדו טורס לו חמישה.

אך לא רק שיאים חיוביים נרשמו בהתמודדות. הספרדים, שעד לא מזמן היו אימת הכדורגל העולמי והאירופי, לא השכילו לנצח את שני משחקיהם הראשונים לראשונה מאז יורו 1996. נושא נוסף שמעסיק את אנשי הכדורגל מסביב לאירופה הוא אחוז בעיטות העונשין הבלתי נתפס ביורו הנוכחי. שימו לב: ההחמצה של ג'רארד מורנו במשחק מול פולין הפכה לחמישית מתוך תשע שנבעטו עד כה בטורניר. אך נראה כי עבור ספרד, החמצות פנדלים ביורו הן עניין שבשגרה. "לה רוחה" פספסו 6 בעיטות מהנקודה הלבנה בהיסטוריה שלהם ביורו - יותר מכל נבחרת אחרת.