$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לואיס אנריקה, ככה לא נגיע לשום מקום"

עם החשש להדחה, בספרד קטלו את המאמן. מוראטה ענה לביקורות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.06.21 - 09:43

תגיות: יורו 2020ספרד

נבחרת ספרד לא ציפתה לפתוח את היורו בצורה שכאת. אחרי ה-1:1 עם פולין, ל"לה רוחה" שתי נקודות משש אפשריות, מה שמקרב אותה למרחק מעידה בודדת מהדחה מוקמת משלב הבתים של יורו 2020. אם לא ינצחו את סלובקיה במחזור הסיום של הבתים, הספרדים עלולים למצוא את עצמם מחוץ לטורניר, שכזכור הם מארחים את כל המשחקים בשלב המוקדם.

  • הורידו את האפליקציה של 5 פנטזי וזכו בפרסים
  • עמוד יורו 2020 בערוץ הספורט - כל החדשות, העדכונים והסיפורים על הטורניר
  • לחצו כאן לביצוע חילופים בנבחרת בפנטזי יורו
  • בתקשורת הספרדית מבינים את המצב. ב'מארקה' כתבו: "אסור לנו למעוד יותר", בזמן שב'אס' אמרו זאת בדרך אחרת עם הכותרת "כוננות גבוהה".

    "לואיס אנריקה, ככה לא מגיעים לשום מקום", נכתב בטור ב'מארקה'. "עוד תיקו, שני בשני משחקים עם הכרטיס לשלב הבא באוויר בבית נוח, וספרד מגיעה למחזור השלישי כשהוא עניין של חיים ומוות. מציאות שמגדילה את הספקות לגבי נבחרת, שלטוב ולרע, קשה לפספס בה את טביעת האצבע של המאמן".

    לואיס אנריקה עצמו לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהיכולת של קבוצתו, שלראשונה מאז 1996 לא הצליחה לנצח את שני משחקיה הראשונים ביורו. "יש לי דחף גדול לצפות ולנתח את המשחק", פתח המאמן, "לא סיימנו אותו עם תחושה טובה. אומנם היינו הקבוצה הדומיננטית יותר, אבל זה לא מספיק כדי לנצח".

    "אהבתי את איך שפולין שיחקה. הם יצרו מצבים טובים. ניסינו יותר מדי וסיבכנו מצבים במקום לייצר הזדמנויות", בחר לואיס אנריקה להחמיא ליריבה. "החמצת הפנדל היתה פספוס גדול כי זה היה רגע קריטי במשחק. למען האמת, חשבתי שנוכל לתת מעצמנו יותר, אבל לא הצלחנו", המשיך המאמן והוסיף, "בהרבה מקרים, תוצאת המשחק יכול לכפר על פגמים בקבוצה. אך כשהתוצאה פחות טובה, זה מצריך בדיקה מעמיקה יותר".

    אלברו מוראטה שאמנם כבש את שער היתרון אבל שוב הרבה להחמיץ, התייחס לביקורות: "נראה עכשיו אם אני צריך לדאוג מה אנשים אומרים עליי. זו מדינה חופשית וכל אחד יכול להביע דעה. זה לא עולה כסף".

    ויש כאלה שגם האשימו את תנאי המגרש בסביליה. רודרי אמר: "ניכר שהמגרש לא בתנאים הטובים ביותר. הוא פוגע בדרך שהיינו רוצים לשחק ונתן להם יתרון אבל הצלחנו ליצור מצבים. אם היינו שמים את הפנדל, היינו שמחים". סראביה הוסיף: "הדשא הוא פקטור מרכזי, זה לא תירוץ לתיקו אבל הוא לא כמו שהיינו רוצים שיהיה".