$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אירועי וומבלי: אנגליה ספגה רדיוס ללא קהל

ההתאחדות נקנסה בעקבות התפרעות האוהדים בגמר יורו 2020

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.10.21 - 17:53

למעלה משלושה חודשים אחרי גמר היורו, אופ"א קבעה היום (שני) את עונשה של נבחרת אנגליה: משחק רדיוס ללא קהל ועוד משחק אחד על תנאי. כמו כן ההתאחדות האנגלית נקנסה ב-100 אלף יורו בעקבות האירועים האלימים שהתקיימו בסביב הגמר מול נבחרת איטליה.

למעשה, העונש יחול כבר על משחק הבית הקרוב של אנגליה בליגת האומות בחודש יוני, כשעוד טרם ידועה זהות היריבה. כזכור, לפני שריקת הפתיחה אוהדים אנגלים הצליחו לפרוץ את מעגלי האבטחה סביב האצטדיון ופרצו אל תחומיו תוך שהם מייצרים כאוס רב ומראות אלימים ולא נעימים.

"אנחנו מאוכזבים מההחלטה ומהמשמעויות שלה", אמר דובר ההתאחדות האנגלית. "אנחנו מגנים את ההתנהגות המזעזעת של האוהדים שגרמו לאירועים הלא נעימים סביב וומבלי במהלך הגמר ומתחרטים עמוקות שחלקם הצליחו להיכנס אל תוך האצטדיון. אנחנו נחושים שאירוע זה לעולם לא יחזור על עצמו, וממשיכים לעבוד עם הרשויות הרלוונטוית על מנת להמשיך בפעולות נגד האחראיים".