$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סלובניה מוכנה: "הכל סובב אצלם סביב זהבי"

התקשורת סימנה את האיום המרכזי. אובלק: "אם עצרנו את לבנדובסקי, נוכל לעצור כל אחד"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.09.19 - 08:30

אם חשבנו שהתיקו מול מקדוניה הצפונית הולך להיות קרש בגלגלים של נבחרת ישראל, אתמול הסיוט הפך לגרוע הרבה יותר. רגע לפני המשחק מול ישראל ביום שני, הסלובנים עשו את מה שאף אחד לא ציפה שיקרה וגברו על פולין, שעד לפני המשחק הייתה בלתי מנוצחת. הבוקר (שבת) מאמן הנבחרת, מטיאז' קק, התייחס למצב הבית וליריבה הבאה - הנבחרת של אנדי הרצוג.

אבל עוד לפני כן, קצת רקע. הניצחון של סלובניה זה בדיוק מה שישראל רצתה להימנע ממנו, שכן כעת, ובעזרת הניצחון של אוסטריה על לטביה, הנבחרת של הרצוג ירדה למקום הרביעי בבית, אך עם מספר נקודות זהה לסלובניה ורק נקודה פחות מהאוסטרים. מבחינתה של פולין זה לא באמת משנה משהו והיא נשארת בפסגת הבית, במרחק ביטחון מהשלישייה שאחריה.

ואכן בתקשורת הסלובנית כבר החלו להתכונן למפגש מול ישראל, וכשמדברים על החבורה של אנדי הרצוג מדברים קודם כל על זהבי. "בישראל הכל סובב סביב זהבי, אם הוא מקבל את הכדור הוא בדרך כלל בועט", כך כתבו על הכוכב הישראלי בתקשורת המקומית.

"האווירה הייתה נהדרת", סיפר קק, מאמן סלובניה, אחרי הניצחון. "כשאתה מנצח את המוליכה של הבית, בסוף, זה יכול להיות יתרון מאוד גדול. כך או כך, זה בטוח יוסיף למומנטום בו אנחנו נמצאים. אבל אסור לנו להיות טיפשים ולאבד ריכוז עכשיו. נצטרך לעשות רוטציה מול ישראל, יש לנו סגל מספיק רחב. בויאן יוקיץ' יחזור, נראה מה יקרה עם דומן קרניגו. יש שחקנים שהיו מעל השיא היום, אנחנו צריכים לחדש את המלאי, אבל ניצחון כזה יכול להיות השראה ענקית בשבילנו".

"ראיתי את ישראל, אני לא אוהב את זה שיש להם יום מנוחה אחד יותר מאיתנו", המשיך קק. "הם חזקים מבחינה טכנית, הם שלטו בתחילת כל המשחקים שהם שיחקו, נצטרך להיות חכמים. ישראל תגיע ממושמעת ועם המון תשוקה, היא יכולה להיות אפילו יותר מסוכנת ממה שפולין הייתה. אנחנו כבר עם הראש ביום שני, זה סיפור אחר לגמרי. אני מאמין בכדורגל הסלובני, נצטרך להחלים ולהתאמן עד שני. הולך להיות חם".

יאן אובלק, ששמר על שער נקי האיום הגדול ביותר בבית - רוברט לבנדובסקי, הוסיף ואולי עקץ את זהבי: "אם נשחק כמו ששיחקנו מול פולין גם בשני, אנחנו לא צריכים לפחד. אנחנו ננצח, כמובן, אחרת הניצחון על פולין לא שווה כלום. אם עצרנו את לבנדובסקי, נוכל לעצור כל אחד. כל כדורגלן, גם אם הוא הכי טוב בעולם, יכול להיעצר בעבודה קבוצתית. אם אין לך מרווחים, הולך להיות לך קשה במיוחד".