$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לפני היורו: צפו ב-1:1 בין פולין לרוסיה

לבנדובסקי לא שותף. קרואטיה סיימה ב-1:1 מול ארמניה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.06.21 - 23:56

12 יום לפני משחק הפתיחה מול אנגליה ביורו: נבחרת קרואטיה מגבירה קצב בהכנות שלה. סגנית אלופת העולם סיימה הערב (שלישי) ב-1:1 מול ארמניה במשחק הכנה, בעוד פולין שלא שיתפה את רוברט לבנדובסקי נפרדה ב-אותה תוצאה מול רוסיה. משתתפת נוספת בטורניר, צפון מקדוניה נפרדה ב-1:1 עם סלובניה.

פולין - רוסיה 1:1
שתי היריבות השכנות סיפקו משחק לא רע בכלל לפני הדבר האמיתי. כבר אחרי 4 דקות הפולנים שברו את קו הנבדל של הרוסים ויעקוב סבירצוק הכניע את אנטון שונין. אבל בדקה ה-20 הרוסים חזרו בגדול אחרי כדור עומק מדהים של אלכנסדר גולובין, ויצ'סלב קארבייב המתין בפינה הקרובה והמשיך את הכדור בין הרגליים של לוקאש פביאנסקי. הפולנים יפגשו את איסלנד במשחק ההכנה האחרון ואילו הרוסים את בולגריה.

קרואטיה - ארמניה 1:1
הנבחרת של זלאטקו דאליץ' עלתה בהרכב חזק מאוד, כאשר אנדריי קראמריץ' הועדף בהתקפה על פני ברונו פטקוביץ'. בפועל, הקרואטים לא ממש שיכנעו. בדקה ה-23, איבן פרישיץ' כבש בנגיחה לסגנית אלופת העולם אחרי כדור קרן מדוייק של לוקה מודריץ'. 18 דקות לסיום, וובמייר אנגולו שלח פצצה מחוץ לרחבה שהכניעה את דומיניק ליבאקוביץ' וקבע 1:1. קרואטיה תפגוש בעוד 5 ימים את בלגיה במשחק ידידות נוסף.

סלובקיה - בולגריה 1:1
הנבחרת של סטפן טרקובסקי לא נראתה ממש טוב במשחק ההכנה שנערך באוסטריה. הפתיחה היתה של הנבחרת שלא תהיה ביורו לאחר שער מהיר של אטאנס אילייב כבר בדקה התשיעית. אם זאת, לאסלו בנס, קשרה של אוגסבורג, השווה בדקה ה-27 מבישול של ולדימיר וייס. הסלובקים יקיימו משחק אימון נוסף מול אוסטריה בשבוע הבא לפני ההמראה לסנט פטרסבורג, למשחק הפתיחה נגד פולין ביורו.

צפון מקדוניה - סלובניה 1:1
הנבחרת שתעשה היסטוריה בעוד פחות משבועיים עלתה ליתרון משער נהדר של אלייף אלמאס (56) בוולה מבישול של המגן התוקף של לידס, אזגיאן אליוסקי. 7 דקות בתוך תוספת, משום מקום, הסלובני הצליחו לאזן מרגלי דומן צ'מיגוי שחקנה של ונציה שעלתה לסריה A.

צפו בתקציר ->