$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מר יורו: השיאים שרונאלדו יכול לשבור בקיץ

נדמה שכריסטיאנו רונאלדו ראה ועשה הכל, אבל בטורניר הקרוב הוא יכול לכתוב עוד פרק מפואר בהיסטוריה שלו. השיאים שכוכב נבחרת פורטוגל עשוי לנפץ בקיץ הגדול. יש לא מעט

דני פורת
דני פורת  09.06.21 - 13:25

השם כריסטיאנו רונאלדו תמיד מחייב. אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ימשיך לכתוב מחדש את ספרי ההיסטוריה גם בגיל 36 ביורו 2020 שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר על הדרך יפגוש הערב (רביעי) את נבחרת ישראל במשחק ידידות אחרון. בדקנו מה הם השיאים שעומדים בדרכו של כוכב נבחרת פורטוגל, אלוף אירופה להזכירכם.

  • בנו את נבחרת הפנטזי יורו שלכם ואולי תזכו בפרסים
  • עמוד יורו 2020 בערוץ הספורט - כל החדשות, העדכונים והסיפורים על הטורניר
  • השיאים שישבור:
    כבר עכשיו כבר ברור - זה טורניר היורו החמישי של רונאלדו. רק איקר קסיאס הופיע בחמישה טורנירים, אבל ביורו 2016 לא שותף. לכן, רונאלדו, שרשם את הופעת הבכורה שלו ביורו 2004, יהיה הראשון בהיסטוריה לעשות את זה. עוד 16 שחקנים שונים השתתפו בארבעה טורנירי אליפות אירופה.

    רונאלדו נמצא בליגה משלו גם בכל הקשור להופעות. הוא מדורג ראשון במספר המשחקים ביורו - 21 - כאשר הוא צפוי להגדיל את הפער מבסטיאן שווינשטייגר (18) בעוד שלושה משחקים לפחות בשלב הבתים. למעשה CR7 פספס רק משחק אחד ביורו, מול שוויץ ב-2008 לאחר שנבחרתו כבר הבטיחה את העליה לרבע הגמר.

    אגב, הוא זקוק לניצחון אחד בלבד עם פורטוגל, כדי להפוך לשיאן הניצחונות בטורנירי היורו. כרגע הוא עומד על 11 כמו אנדרס אינייסטה וססק פברגאס מספרד.

    שיאים שהוא צפוי לשבור:
    רונאלדו, שהבקיע את שער הבכורה שלו במשחק הפתיחה של פורטוגל מול יוון ב-2004, נמצא בראש טבלת המבקיעים של היורו יחד עם מישל פלטיני (שעשה זאת בטורניר אחד, ב-1984) הצרפתי. כלומר, שער אחד יהפוך אותו למלך השערים הבלעדי של הטורניר. אם יעשה זאת, יהפוך כמובן לראשון שמבקיע שער אחד לפחות בכל אחד בחמישה טורנירים שונים של היורו.

    רונאלדו צריך לשחק שלושה משחקים בלבד כדי לעקוף את ג'יג'י בופון ולהגיע ל-59 הופעות במשחקי היורו + מוקדמות ולכהן כשיאן של הקטגוריה הזאת. אגב, הרקורד של אלוף אירופה הוא 56 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים. רונאלדו הוא בכל מקרה שיאן השערים עם 40 במשחקי יורו ומוקדמות - 15 יותר מאשר זלאטן איברהימוביץ' משבדיה.

    עד לפרישה שלו, רונאלדו מתכנן לשבור את שיא הכיבושים במשחקים בינלאומיים (נבחרות) בו מחזיק עלי דאי האיראני עם 109 רשתות מחוררות. הכוכב של יובנטוס כבש 103 והוא חולם לעשות את זה על הבמה הגדולה ביותר של היורו.

    שיאים שיהיה קשה לשבור:
    רק שבעה שחקנים בתולדות היורו הבקיעו שלושער במשחק אחד. למרבה הפלא, כריסטיאנו הוא לא אחד מהם. רונאלדו חולם להיות הראשון להבקיע רביעייה בטורניר היורו, כאשר הוא עשה זאת פעמיים במדים הלאומים, אך לא בטורניר גדול.

    רונאלדו בישל 6 שערים בכל משחקי היורו ומדורג במקום השני בכל הזמנים. השיאן הוא קארל פובורסקי מצ'כיה שבישל 8 פעמים. בהתחשב בעובדה, שלרונאלדו יש לפחות שלושה משחקים, הוא עוד עשוי לעקוף את הצ'כי ולהפוך לשיאן כל הזמנים גם בקטגורית הטבחים.

    רונאלדו יהיה בן 36 ו-156 ימים כאשר יתקיים גמר היורו בוומבלי ב-12 ביולי. אם פורטוגל תגיע לשם, ורונאלדו יבקיע, זה יהפוך אותו למבקיע המבוגר ביותר במשחקי הגמר. למרבה הפלא, הכובש המבוגר ביותר בקטגוריה הזאת היה ברנד הולצנביין ממערב גרמניה שעשה זאת מול צ'כוסלובקיה בגמר 1976, בעודו בן 30 ו-103 ימים בלבד.

    רונאלדו הפסיד בגמר 2004 וזכה בגמר 2016, כך שעוד הופעה אחת תכניס אותו לספרים ותהפוך אותו ליחיד שמשחק בשלושה גמרים. רק עוד 21 שחקנים אחרים בהיסטוריה השתתפו בשני גמרים של אליפות אירופה לאומות.

    רונאלדו יכול להיות הקפטן השני בהיסטוריה שזוכה בטורניר פעמיים, אחרי איקר קסיאס מנבחרת ספרד (2008 ו-2012).