$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"עדיין לא ראינו את המיטב שלה": באירופה מהללים את איטליה

האזורי חזרו לתודעה עם ה-0:3 נמוחץ על טורקיה. פרדיננד: "ההופעה הזו תגרום לנבחרות להבין שהן צריכות לעבוד כדי להתמודד מולה". בתקשורת המקומית חגגו: "ככה אנחנו רוצים אותך"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.06.21 - 09:08

תגיות: איטליהיורו 2020

ב-38 משחקי יורו שנערכו בעבר, איטליה לא כבשה למעלה משני שערים - עד יום שישי במשחק הפתיחה שנערך באולימפיקו מול טורקיה. באיחור של שנה, אליפות אירופה 2020 יצאה לדרך ואיזו הצגה סיפקה לנו הסווקדרה אזורה, שמחצה 0:3 את היריבה תוך כדי כדורגל התקפי ותכליתי. 

"איטליה יכולה לחייך", נכתב בכותרת של "גאזטה דלו ספורט". "ויוה איטליה", זעקה הכותרת של "קוריירה דלו ספורט" וב"טוטוספורט" הכריזו: "ככה אנחנו רוצים אותך, איטליה".

באופן טבעי, התצוגה של איטליה הלהיבה גם את הפרשנים. "מאוד התרשמתי, הם עשו את מה שהיו צריכים לעשות במחצית השנייה, טורקיה לא הצליחה לשמור על הכדור וזה הדבר הגרוע ביותר כי הם אכלו אותם חיים", ניתח ססק פברגאס. "ההופעה הזאת תגרום ליתר הנבחרות לדעת שהן צריכות לספק תצוגה טובה כדי להתמודד מול איטליה", הוסיף בלם העבר ופרשן ההווה ריו פרדיננד. "עדיין לא ראינו את המיטב שלה, אבל איטליה ענתה לסימני השאלה של כמה אנשים".

אחרי 0:0 במחצית, שער עצמי של מריח דמירל מיובנטוס פרץ את הסכר, צ'ירו אימובילה ולורנצו אינסינייה הצטרפו לאחר מכן לחגיגה, ואיטליה יכולה לסמן וי ענק. "לפתיחה כזאת קיווינו", אמר המאמן רוברטו מאנצ'יני, שקיבל את הנבחרת אחרי ההיעדרות ממונדיאל 2018. "אני מקווה שהאוהדים נהנו מהערב הזה. יש לנו נבחרת טובה ואנחנו מודעים לכך, אבל יש עוד דרך לעבור".

לאונרדו בונוצ'י, ששיתף פעולה עם חברו ליובנטוס ג'ורג'ו קייליני בהגנה, אמר: "כשאתה מתחיל את ההרפתקה הזו, אתה צריך מעט מתח, מעט צמרמורות, את התשוקה לצאת לשם. דמיינתי שככה זה יהיה בגלל הדרך שעשינו להגיע לכאן. בירידה לחדר ההלבשה בסיום, דיברנו על כך שצריך לשמור את הלב חם ואת הראש קר. צריכים לשמור את הרגליים על הקרקע. האוהדים? זה ספורט אחר איתם. בואו נמחק את מה שעשינו היום ונתכונן למשחק הבא".

המגן שמאלי לורנצו ספינצולה שזכה בתואר איש המשחק, התרגש: "זו הייתה תצוגה מושלמת. היינו סבלניים, הנענו את הכדור טוב. ראיתי את הבן שלי ביציע, זה היה מרגש". שחקן רומא סיפר על סוד ההצלחה: "המאמן תמיד אומר לי ללחוץ קדימה, אבל לפעמים אני מבקש מעט מנוחה. זה מאוד מעייף".

גם מגן/קשר העבר ג'אנלוקה זאמברוטה החמיא לנבחרת: "איטליה הפגינה את התכונות שציפינו תחת מאנצ'יני. הם נראו חדים ובטוחים לאורך כל המשחק. המנטליות הייתה ההבדל הערב. זה צעד ראשון נהדר קדימה! אני לא יכול לחכות למשחק הבא".