$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אריקסן התמוטט על הדשא ועבר פעולות החייאה; מצבו יציב

תמונות איומות מקופנהאגן: כוכב נבחרת דנמרק נפל על הארץ ללא כל מגע ואיבד את ההכרה. הצוות הרפואי נאבק על חייו. אחרי דקות ארוכות, פונה על אלונקה כשהוא בהכרה. על פי הודעה רשמית של אופ"א, השחקן פונה לבית החולים כשמצבו יציב. מנכ"ל אינטר: "אופטימיות זהירה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.06.21 - 20:31

תמונות מצמררות באצטדיון בקופנהאגן במהלך המשחק השלישי של יורו 2020 הערב (שבת) בין דנמרק לפינלנד. בדקה ה-43 הכוכב של דנמרק, כריסטיאן אריקסן, התמוטט על כר הדשא ללא כל מגע מוקדם - ואיבד את הכרתו.

אנשי הצוות הרפואי של הנבחרת ביצעו פעולות החייאה בשחקנה של אינטר, שפונה מהמגרש אחרי דקות ארוכות על אלונקה - כשהוא בהכרה. מאוחר יותר, אופ"א הודיעה באופן רשמי כי אריקסן פונה לבית החולים כשמצבו יציב. גם ההתאחדות הדנית מסרה כי מצבו התייצב והוא הועבר לבית החולים לבדיקות נוספות. "ישנה אופטימיות זהירה לגבי מצבו", מסר מנכ"ל אינטר, ג'יוזפה מארוטה, לאחר שיחה עם הצוות הרפואי של הדנים.

אריקסן בן ה-29 נאבק במשך דקות ארוכות על חייו, לא פחות מכך. בזמן שהצוות הרפואי ביצע פעולות החייאה, חבריו לנבחרת הקיפו אותו על מנת לשמור על פרטיותו. בינתיים, שחקני נבחרת פינלנד ירדו מכר הדשא, בעוד חבריו לנבחרת המשיכו להתפלל עבור שלומו.

אחרי קרוב לרבע שעה של פחד ואימה באצטדיון בקופנהאגן, חבריו לקבוצה ליוו את אריקסן שפונה על אלונקה והוא עשה את דרכו לבית החולים. זמן קצר לאחר מכן, אופ"א הודיעה באופן רשמי שהמשחק במסגרת בית 2 הופסק בעקבות האירוע המצער.