$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"רכבת הרים רגשית": הולנד חזרה בגדול

במדינה חגגו את ה-2:3, הניצחון הראשון ביורו מאז 2008. שחקני עבר של הנבחרת הרעיפו שבחים. דיילי בלינד התייחס להתמוטטות של אריקסן: "זה מאוד השפיע עליי, היה לי קשה לשחק"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.06.21 - 00:12

תגיות: הולנדיורו 2020

כמה שעולם הכדורגל התגעגע אליה. נבחרת הולנד חזרה לטורניר גדול לראשונה מאז 2014 - והוכיחה מיד כמה היא הייתה חסרה. למרות שבסגל שלה כבר אין סופרסטארים רבים כמו בעבר, הזהות של הכתומים נשארה בדיוק כמו "פעם": כדורגל תוסס, התקפי, כזה שכל אוהד ניטראלי מסוגל להתחבר אליו בקלות רבה. ההולנדים פתחו את יורו 2020 עם 2:3 סוער על אוקראינה, והשאירו הרבה מאוד טעם של עוד.

בהולנד עצמה קיבלו את החזרה לקדמת הבמה אחרי 7 שנים בהתרגשות גדולה, וסיימו את הלילה בסערת רגשות לאחר 90 דקות מחשמלות באצטדיון על שם יוהאן קרויף באמסטרדם. "אני כל כך מאושר לראות את הולנד מנצחת. זו הייתה רכבת הרים רגשית. נשארתי ללא קול", סיפר נייג'ל דה יונג, שחקן הנבחרת בעבר. "הדקות האחרונות היו מותחות עבור פרנק דה פור - כבר יכולתי לראות את הכותרות נגדו למחרת".

שחקן אחר שלבש את המדים הכתומים בעבר, מריו מלכיוט, הוסיף: "הכישרון בנבחרת הזאת הוא בלתי-רגיל. על זה נבנה הכדורגל ההולנדי, אנחנו תמיד מייצרים שחקנים איכותיים. עם זאת, אנחנו צריכים לזכור שבטורנירים מהסוג הזה אתה צריך תשוקה וגם קצת מזל כדי להגיע להישגים. אסור לנו לזלזל באף אחת. ראינו איך אוקראינה הצליחה לחזור למשחק".

דנזל דמפריז אמנם כבש את שער הניצחון, שהיה הראשון שלו בנבחרת, וגם נבחר לשחקן המצטיין. למרות זאת, הוןא לא חושב שזה המשחק הטוב בקריירה שלו: "היה לי שער גדול, אבל אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שלי. עד עכשיו, אומרים שזה השער היפה בקריירה, וזאת הייתה הקלה גדולה להבקיע. זה היה רגע נהדר, הייתי מתוסכל כי רציתי להבקיע במחצית הראשונה, אז זאת הייתה הקלה גדולה שהגעתי להזדמנות וסיימתי מושלם".

עם זאת, לא הכל היה שמח אצל הכתומים. דיילי בלינד פתח בהגנה ההולנדית אך הוחלף לבקשתו בדקה ה-64, שיתף שהדבר היה בעקבות התחושות אחרי ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן: "מה שקרה אתמול מאוד השפיע עליי אישית, ומעבר לזה, כריס הוא חבר שלי וזו סיטואציה איומה עבורו".

בלינד הוסיף: "חוויתי בעצמי דברים בתחום הזה והייתי צריך להתגבר על מכשול נפשי כדי שאוכל לשחק היום. היה לי קשה אתמול בערב והיום, חשבתי לוותר על זה, אבל אני גאה שעשיתי את זה, בסוף הרגש יוצא". בלינד עצמו סובל מבעיות קרדיולוגיות, ואף הושתל לו קוצב לב.