$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הרננדז הבהיר: "יש לנו כישרון בכל מקום"

הצרפתים בטוחים בעצמם לפני הונגריה. דשאן ישמור על ההרכב?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.06.21 - 19:45

אלופת העולם הגאה, צרפת תנסה לעשות מחר (שבת) עוד צעד במרדף שלה אחר התואר האירופי השלישי בתולדותיה, כאשר נבחרת הטריקולור תתארח אצל הונגריה בבודפשט.

כזכור, החבורה של דידייה דשאן פתחה את הטורניר ברגל ימין עם 0:1 על גרמניה, בעוד האנדרדוג המובהק של בית 6 ספגה 3:0 מפורטוגל. אמנם, לצרפת יש זיכרונות לא נעימים מבודפשט, שם הפסידו שש פעמים בשמונה משחקים במהלך ההיסטוריה, אבל יחסי הכוחות ברורים לכולם. החניכים של דשאן גם מגיעים בכושר עדיף - ולזכותם שמונה ניצחונות בעשרת המפגשים באחרונים, בעוד הונגריה צברה רק חמישה ניצחונות.

על פי הדיווחים בתקשורת הצרפתית דשאן צפוי לשמור על ההרכב שניצח את גרמניה וב'לאקיפ' נכתב: "השינוי יהיה לא לשנות שום דבר". כזכור, בשלושת הטורנירים הגדולים הקודמים - דשאן מעולם לא שינה במשחק השני את ההרכב שפתח במשחק הראשון.

לוקה הרננדז נשמע בטוח מאוד לקראת ההתמודדות: "יש כישרון בכל מקום בקבוצה שלנו, בין אם זה בעמדת השוער, בהגנה, בקישור או בהתקפה. זה נורמלי שאנשים מדברים יותר על שחקני התקפה, כי הם עושים את ההבדל. אנחנו הולכים לשחק מול אצטדיון מלא ויהיה נהדר שוב לראות יציעים מלאים. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולחשוב רק על המשחק".

רפאל וראן הוסיף: "זה יהיה משחק קשה מאוד, כי הוא ישוחק בחום של הצהריים ומול אצטדיון מלא. היריבים שלנו ישחקו כדי להישאר בתחרות. כמובן שהם שונים מאוד מגרמניה, אבל גם הם מאוד מסוכנים ומגיעים עם מוטיבציה גבוהה. נצטרך להיות יעילים ולמצוא את החולשות שלהם".

גם מרקו רוסי מנגד לא צפוי לבצע שינויים ב-11, כאשר רונאלד שאלאי ואדם סאלאי בן ה-33 ינסו לבצע הפתעת ענק בפושקש ארנה. בכל אופן אם נבחן את מספרי העבר הונגריה יכולה לשמור על אופטימיות; זה יהיה המפגש החמישי בין הנבחרות במסגרת היורו, ולמרבה ההפתעה, צרפת מעולם לא ניצחה. הונגריה עומדת על מאזן של שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המפגשים הקודמים. גם המאזן של צרפת בבודפשט רחוק מלהיות מרשים: שמונה פעמים היא התארחה אצל הונגריה בבירתה, וניצחה רק פעם אחת - אי שם במרץ 1990.

ההרכב המשוער של הונגריה (5-3-2): פטר גולאצ'י; אנדרה בוטקה, ווילי אורבן, אטילה פיולה, איטלה סלאי, פיליפ הולאנדר; אדם נאג', לאסלו קליינהייסלר, דויד שיגר; אדם סלאי, רולאנד שלאי.

ההרכב המשוער של צרפת (4-3-3): הוגו לוריס, בנז'מן פבאר, רפאל וראן פרסנל קימפמבה, לוקה הרננדז; אנגולו קאנטה, פול פוגבה, אדריאן ראביו; אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה, כרים בנזמה.