$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ליגה כובשת: הדומיננטיות של הסריה A ביורו

לא רק הנבחרת: המאזן האדיר של נציגי הליגה האיטלקית בטורניר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.06.21 - 15:07

לא הרבה שערים הובקעו בשני המחזורים הראשונים של היורו. בסך הכל 55 כאלה נפלו ב-24 המשחקים ברחבי אירופה, אבל אם יש דבר אחד בולט הוא המקום ממנו מגיעים אותם כובשים.

  • אל תשכחו לבצע שינויים לקראת המחזור השלישי בפנטזי יורו
  • 18 מתוך השערים שנפלו בטורניר הגדול של הקיץ הגיעו משחקנים מהליגה האיטלקית. מדובר על כמעט שליש מהשערים - מאזן מדהים לכל הדעות. אגב, שחקני הבונדסליגה היו שותפים ל-15 שערים ואילו אנטואן גריזמן (צרפת, ברצלונה) הוא הכובש היחיד מהליגה הספרדית. רק שישה מבקיעים הגיעו מהליגה האנגלית החזקה.

    אחד משני מלכי השערים של הטורניר, כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל, יובנטוס) מגיע כמובן מהסריה A. צ'ירו אימובילה (איטליה, לאציו), מנואל לוקטלי (איטליה, ססואולו) ורומלו לוקאקו (בלגיה, אינטר) כבשו שני שערים כל אחד.

    עוד מבקיעים מהליגה האיטלקית: מיליאן שקריניאר (סלובקיה, אינטר), לורנצו אינסינייה (איטליה, נאפולי), רובין גוסנס (גרמניה, אטאלנטה), גוראן פאנדב (צפון מקדוניה, גנואה), אלברו מוראטה (ספרד, יובנטוס), קארול לינטי (פולין, סמפדוריה), אלכסיי מירנצ'וק (רוסיה, אטאלנטה) וארון ראמזי (וויילס, איטליה) ואיבן פרישיץ' (קרואטיה, אינטר).

    עוד נתון מדהים הוא שתשעה שחקנים שזכו בתואר איש המשחק של אופ"א ביורו הזה הגיעו מקבוצות הסריה A. תוסיפו לכך את שני המשחקים הראשונים הטובים של נבחרת איטליה ואפשר לומר שהכדורגל מארץ המגף נותן את הטון בטורניר הזה, לפחות בחלקו הראשון.