$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

וראטי: "לא הייתי בטוח שבכלל אשתתף ביורו"

קשר איטליה אחרי ה-0:1. מנצ'יני: לא יכולנו לשחק טוב יותר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.06.21 - 22:02

תגיות: איטליהיורו 2020

הראשונה להבטיח את המקום הראשון בבית שלה. נבחרת איטליה לוהטת, והערב (ראשון) היא ניצחה 0:1 את וויילס ובכך סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם וללא ספיגת שער. אמנם הפעם זה לא הסתיים ב-0:3 משכנע כמו שני המשחקים הקודמים מול טורקיה ושווייץ, אך באזורי בהחלט יכולים להיות מרוצים ממה שהם סיפקו עד כה ביורו 2020.

"לא היינו יכולים לשחק טוב יותר מזה, אולי רק היינו יכולים לכבוש קצת יותר", סיכם רוברטו מנצ'יני. "זה לא היה קל היום, היה חם מאוד ומשחק מאוד פיזי". כשנשאל על 8 השינויים שהוא ביצע בהרכב למשחק, אמר המאמן: "זה חשוב שהזהות של הנבחרת תישאר אותו הדבר, כך שכשעושים 3-4 שינויים זה לא באמת משנה. הם כולם יודעים מה לעשות, התוצר הסופי לא משתנה. כולם הוכיחו שכל שחקן יכול להיחשב לבחירה ראשונה. לא היה חשוב אפילו לנצח, וזה יכול להשפיע מבחינה מנטאלית, אבל נלחמנו בכל מקרה וזה מספר את כל הסיפור".

הסיפור המרכזי שמתעסקים בו בתקשורת בארץ המגף הוא בנוגע למרקו וראטי, שבכלל לא היה בסגל בשני המשחקים הראשונים של איטליה מאחר והוא עדיין התאושש מפציעה בברך ממנה סבל בחודש האחרון: "בהתחלה לא הייתי בטוח אם אני בכלל אשתתף ביורו. אני מודה לצוות המקצועי ולמאמן שחיכה לי. זה היה יום מיוחד ואני מאושר", הוא אמר.

גם פדריקו קייזה נשמע שמח במיוחד אחרי הניצחון: "זה היה מרגש, הוכחנו היום שכל שחקן שנבחר על ידי המאמן יכול לספק הופעה טובה. זה הדבר הכי חשוב. ברגע שהמאמן שם אותי בהרכב, אני נותן הכל. לא היינו לגמרי רעננים והיה חם, אבל כנראה שהעובדה ששיחקנו ביחד ובצורה טובה גרמה לנו לשכוח מהחום. עד לאן נגיע ביורו? אני לא רוצה להגיד עכשיו, אבל זה בסדר בשבילנו לחלום".