$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תסתדר בלעדיו? תומאס מולר בספק להונגריה

החלוץ התאמן עם תחבושת, גורצקה מתוכנן לפתוח בגרמניה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.06.21 - 17:33

גרמניה יודעת שההכרעה נמצאת בידיים שלה: מחר (רביעי, 22:00) המנשאפט יסגרו את שלב הבתים של יורו 2020 במפגש עם הונגריה, בידיעה שכל תוצאה שאיננה הפסד להונגרים, תעניק לה את הכרטיס לשמינית הגמר. ניצחון ומעידה של צרפת במשחק המקביל יספקו לה גם את המקום הראשון.

מי שעומד במוקד תשומת הלב של הגרמנים למשחק הוא תומאס מולר: החלוץ ששיחק תשעים דקות ב-2:4 מול פורטוגל צולם באימון כשתחבושת לרגלו, ולפחות על פי הדיווחים אינו מתוכנן לפתוח מול ההונגרים, ולאון גורצקה אמור למלא את מקומו בשלישייה הקדמית, לצידם של קאי האברץ וסרג' גנאברי. למעט השינוי הזה, יוגי לב אמור לשמור על ה-11 מהניצחון המרשים על אלופת אירופה מהשבת האחרונה.

מנגד, ההונגרים מחפשים סנסציה: הם יודעים שרק ניצחון מפתיע על הגרמנים יעניק להם כרטיס לשמינית הגמר, אבל יכולים להיות אופטימיים - בעיקר לאור העובדה שכבר הצליחו להקשות את החיים על פורטוגל (שאמנם ניצחה 0:3, אבל משערים בדקות הסיום) ולסחוט תיקו מאלופת העולם צרפת.

גאבור קיראיי, שוער העבר האגדי של הונגריה, התראיין בגרמניה והפגין ביטחון עצמי: "ראיתי את הנבחרת שלי מול צרפת, והם היו הרבה יותר מחויבים. הונגריה שיחקה באומץ והגיעה לה נקודה. את הניצחון שלנו כבר השגנו בעצם ההעפלה, אבל שיחקנו נגד יריבות חזקות וכבר הצלחנו להתמודד בעבר".