$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פנטזי פוטבול: הרכב המצטיינים בשלב הבתים

מהשוער הבריטי שהפתיע, דרך הסנסציה ההולנדית, הקרחון השבדי ועד לפנומן של נבחרת פורטוגל. לרגל סיום שלב הבתים של טורניר היורו, בחרנו את 11 המצטיינים של היורו, עד כה. הבחירה לפניכם

דני פורת
דני פורת  25.06.21 - 17:10

תגיות: יורו 2020

שלב הבתים של יורו 2020 מאחורינו. אחרי 36 משחקים אפשר כבר לקבל קנה מידה ורגע לפני פתיחת שמינית הגמר, בחרנו היום (שישי) את ההרכב של המצטיינים. לקחנו בחשבון שני פרמרטים חשובים: מידת ההשפעה של השחקן על התפקוד של הנבחרת ומינמום של שני משחקים בהם הצטיין. הבחירה לפניכם:

דני וורד (שוער, ווילס) - אחד הגורמים העיקרים לכך שהוולשים עלו שלב בפעם השניה ברציפות. השוער המחליף של לסטר הוכיח שמקומו כמספר 1 בנבחרת עם 14 הצלות בשלושת המשחקים בבתים, כולל רשת נקיה בניצחון על טורקיה.

דנזל דמפריס (מגן ימני, הולנד) - המגן התוקף של פ.ס.וו מועמד חזק לתגלית של יורו 2020 אחרי שהיה במעורב בכל השערים שהבקיעה הולנד בשני המשחקים הראשונים, וזה כולל שער ניצחון בנגיחה נגד אוקראינה (2:3) ושער נוסף נגד אוסטריה (0:1). בנוסף, שמר פעמיים על רשת נקיה. פנטסטי.

לאונרדו בונוצ'י (בלם, איטליה) - הבלם של יובנטוס שיחק שלושה משחקים עם שלושה בלמים שונים: ג'ורג'יו קייליני, פרנצ'סקו אצ'רבי ואלסנדרו באסטוני. בשלושת המקרים, ההגנה האיטלקית שמרה על רשת נקיה. השמועות על ירידה בכושר של בונוצ'י אולי היו מוקדמות מדי כי בטורניר הזה, כמו כל חבריו הוא נראה מצויין.

ג'ון סטונס (בלם, אנגליה) - הרבה ביקורות נשמעות כלפי המשחק של נבחרת אנגליה, אבל על דבר אחד אין עוררין: ההגנה שלה נראית מצויין, ובראשם הבלם של מנצ'סטר סיטי שממשיך את העונה הטובה שלו. החזרה של הארי מגוויר מוסיפה עוד ביטחון לנבחרת 3 האריות שלא ספגו אף שער בטורניר.

לאונרדו ספינאצולה (מגן שמאלי, איטליה) - המגן של רומא היה אחד המצטיינים במשחק הפתיחה מול טורקיה (0:3) ועזר לאזורי לשמור שוב על רשת נקיה נגד שוויץ (0:3). ניכר שהעובדה שהוא משחק עם רגל ימין באגף השמאלי לא מפריע לו להתקיף ולהגן באותה הרמה.

קישור
מנואל לוקטאלי (איטליה) - עוד תגלית של היורו. הקשר של ססואולו לקח בשתי ידיים את התפקיד בלב השדה אחרי הפציעה של מרקו וראטי והבקיע צמד נהדר ב-0:3 על שוויץ. לוקאטלי הוא גם הקשר שתיקל הכי הרבה פעמים ביורו - 10 - למרות שלא שיחק במשחק האחרון.

ג'ורג'יניו וינאלדום (קשר, הולנד) -
הקשר החדש של פ.ס.ז' אוהב מאוד להבקיע בנבחרת הולנד ובטורניר הנוכחי כבש יותר מכל שחקן מרכז שדה עם שער מול אוקראינה וצמד עוצמתי מול צפון מקדוניה. שיתוף הפעולה שלו עם פרנקי דה יונג מוסיף המון ביטחון לאוראנג'.
 
אמיל פורסברג (קשר, שבדיה)
- תשכח מביורן בורג, משום שהקשר של לייפציג הוא הקרחון השבדי החדש, כזה שלא נמס בשמש הקיצית של סנט פטרסבורג ומצדיק את הטייטל של מנהיג וכוכב הנבחרת הסקנדינבית כבר טורניר שני ברציפות. שלושה שערים יש לו כבר בטורניר שסידרו לשבדים את המקום הראשון בבית הספרדי. כבוד!

קווין דה בריינה (קשר, בלגיה) - 145 דקות בלבד שיחק הג'ינג'י הטוב בעולם וכל דקה שלו על המגרש היתה עונג צרוף. קשר מנצ'סטר סיטי, שהחלים מהפציעה בגמר האלופות, עלה מהספסל מול בלגיה עם בישול פנומנלי לטורגן הזאר ושער ניצחון מרהיב מול דנמרק. במשחק האחרון, סידר לרומלו לוקאקו שער נוסף נגד בלגיה ועזר לבלגים לשמור על מאזן מושלם.

התקפה
כריסטיאנו רונאלדו (חלוץ, פורטוגל) - קבלו את אלוף אירופה שהפך למלך שערי היורו בכל הזמנים (14), הכובש המצטיין ביותר בטורנירים הגדולים (20) ועל הדרך גם השווה את השיא המיתולוגי של עלי דהאי כמלך שערי הנבחרות מאז ועד היום (109). חמישה שערים יש לכוכב של יובנטוס, היחיד שכבש בכל שלושת המשחקים בבתים. ובונוס: הפנדליסט הכי טוב בטורניר.

רומלו לוקאקו (חלוץ, בלגיה) - עוד מועמד לסיים כמלך שערי הטורניר. החלוץ של אינטר נראה חד ובהמשך ישיר לעונה המצויינת שעבר בסריה A. צמד השערים מול רוסיה במשחק הראשון נתן לשדים האדומים המון ביטחון. הוא בנה את השער הראשון מול דנמרק והבקיע את השלישי בטורניר נגד פינלנד. סקורר מוכח.