$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בוסקטס הזיל דמעה: "עברתי תקופה קשה"

הספרדי הצטיין בקאמבק. לאפורט: "סתמנו הרבה פיות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.06.21 - 22:02

תגיות: יורו 2020ספרד

כמה שספרד התגעגעה לסרג'יו בוסקטס. קשר ברצלונה שנדבק בקורונה רגע לפני תחילת היורו, הפסיד את שני המשחקים הראשונים והמאכזבים של לה רוחה - אבל חזר בדיוק בזמן. הקפטן פתח בהרכב מול סלובקיה וכמו תמיד, אמנם לא היה מעורב בשערים, אך ניהל את המשחק הספרדי ולא בכדי נבחר לאיש המצטיין ב-0:5 הגדול ששלח את הנבחרת לשמינית הגמר.

בוסקטס היה אמוציונלי מאוד בריאיון שלאחר המשחק, ואפילו הזיל דמעה. הוא חזר ואמר כמה החזרה והניצחון משמעותיים עבורו לאחר מה שעבר בשבועות האחרונים: "הייתה לי תקופה רעה, עשרה ימים בבית, לא ידעתי אם אוכל לחזור או לא. זה בדיוק מה שהיינו צריכים, כשאנחנו משחקים ככה - אנחנו חזקים מאוד. איש המשחק? אני חושב שהפרס יכול היה להינתן לכל אחד מאיתנו", אמר הקשר שהודה: "אני אוהב כדורגל ואוהב לייצג את המדינה שלי. זה בהחלט היורו האחרון שלי". לה רוחה תפגוש את קרואטיה, סגנית אלופת העולם, בשלב הבא. "אנחנו בטוחים בעצמנו, אני מקווה שיצליח לנו, נתכונן טוב", אמר בוסקטס.

זה היה הניצחון ה-50 בטורניר גדול (יורו או מונדיאל) של ספרד, שהפכה לנבחרת הרביעית שמגיעה להישג. רק גרמניה, איטליה וצרפת עשו זאת לפניה. בנוסף, ה-0:5 היה הניצחון הגדול ביותר ביורו (יחד עם חמישה משחקים אחרים) והראשון בהפרש של חמישה שערים מאז שבדיה על בולגריה ב-2004. 

אריק גארסיה, שקיבל את המקום במרכז ההגנה, הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים אבל עדיין לא עשינו כלום, נתמודד מול משימה קשה. קרואטיה? משחק מצוין. אנחנו מכירים את השחקנים שלהם והם מכירים אותנו". שותפו להגנה אמריק לאפורט, כבש את שער הבכורה שלו במדי הנבחרת: "אני מאוד שמח, חגגתי עם המון כעס, זה חלום להיות כאן. הביקורות מצד הקהל? אני לא אוהב לדבר עליהם בגלל שהם מתהפכים תמיד. סתמנו הרבה פיות, הצגנו כדורגל מצוין".