$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הטוב מכולם": עלי דאי פירגן לרונאלדו

השיאן היוצא החמיא לכוכב פורטוגל. דאלוט: "זה יום מושלם!"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.06.21 - 00:33

לפרקים היא הייתה בפסגת "בית המוות", וברגעים אחרים ראתה את הונגריה חולפת על פניה ואת חלום שמינית הגמר דועך - אבל לעיתים, מספיק שחקן אחד שיתעלה במאני-טיים כדי לסמן "וי" ולהעפיל לשלב הבא, וזה בדיוק מה שהייתה צריכה הערב (רביעי) פורטוגל.

הסלסאו אמנם סיימו שלב בתים מאכזב שהסתיים במקום השלישי, אך עלו לשמינית בזכות צמד פנדלים מדויקים של רונאלדו מול צרפת - שעל הדרך הבטיח מקום בדפי ההיסטוריה והפך לגדול כובשי הנבחרות בכל הזמנים. מי שמיהר לפרגן לרונאלדו על שיא 109 השערים, הוא עלי דאי, מי שהחזיק בשיא לפניו: "נולדת כדי להראות לעולם שאתה הטוב מכולם".

ובעוד רונאלדו חגג את השיא האישי, דייגו דאלוט חגג היסטוריה פרטית משלו. "זה יום מושלם!", הוא אמר בסיום הופעת הבכורה שלו במדי פורטוגל. "אין דרך טובה יותר לחגוג את הופעת הבכורה מאשר עם מעבר לשלב הבא. זו הייתה המטרה של כולם, בין אם הם שיחקו או לא. מה אמר לנו סנטוס? להגן על התוצאה ועל הכדור, ולהיות עצמי. לעזור לקבוצה היה הדבר הכי חשוב. בלגיה? אנחנו מוכנים לכל מי שיבוא. זה הולך להיות קרב קשה, נתאושש היטב ונבוא מוכנים".

פרננדו סנטוס, מאמן פורטוגל, הוסיף בסיום: "זמן מנוחה ארוך? אנחנו לא יכולים להשתמש בזה כתירוץ. המנוחה חשובה, עלינו לדאוג שהשחקנים יהיו טריים. ננתח את בלגיה ונתכונן לשלב הבא, המטרה נשארת אותה מטרה - להתקדם לרבע הגמר. אהבתי את מה שראיתי מהנבחרת. היינו טובים, עקביים וקבוצתיים. אנחנו עוד יכולים להשתפר".

ז'ואאו פלהיניה אמר: "נתתי כל מה שהיה לי, עשיתי מה שהמאמן ביקש. הצלחנו להשיג את המטרה ולדעתי על כך מגיע לנו ברכות. זה היה משחק אינטנסיבי, עם שתי קבוצות נהדרות, משחק מצוין. עכשיו הגיע הזמן לחשוב מה הלאה. בלגיה? כל היריבות קשות, זו קבוצה מצוינת. אנחנו ראויים ורוצים לעשות את הדרך לשלב הבא, העתיד יהיה בהיר".

"יכולנו לשחק טוב יותר, אבל אני מזכיר שאנחנו אלופי אירופה", סיכם רובן נבס. "הייתה כאן אווירה מדהימה, תודה לאוהדים בהונגריה. הדבר החשוב ביותר זה שהעפלנו לשלב הבא. עברנו תקופה קשה, אבל הגבנו טוב. צרפת לא הייתה טובה יותר, שלטנו במשחק היטב. לא היו רגעים מסוכנים מדי. הדבר הכי חשוב היה לשלוט במשחק".