$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בנזמה: "בחיים לא הטלתי בעצמי ספק"

חלוץ צרפת התרגש לאחר הצמד: "כל האומה תלתה בי ציפיות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.06.21 - 01:05

תגיות: יורו 2020צרפת

כשדידייה דשאן השיב לנבחרת צרפת את קארים בנזמה הוא עשה זאת בדיוק בשביל ערבים כמו היום (רביעי). חלוץ צרפת נצץ ב-2:2 של נבחרות נגד פורטוגל, והעניק למאמנו את המקום הראשון בסיום דרמטי במיוחד עבור בית המוות שהבטיח הרבה וקיים הכל.

כזכור, בשנים האחרונות שחקן ריאל מדריד לא זומן למדי הטריקולור, בעקבות מערכת יחסים רעועה עם דשאן. למעשה לפני הערב, הפעם האחרונה בה בנזמה מצא את הרשת במדי הנבחרת הלאומית הייתה ב-8 באוקטובר 2015, מאז חלפו להם 5 שנים, 8 חודשים ו-15 ימים.  "בחיים לא הטלתי בעצמי ספק", סיפר הצרפתי שזכה בשחקן המשחק בסיום,  "זה לא הפתיע אותי שהשגתי את שני השערים. זה נכון שהיה סביבי לחץ, אבל זה טבעי. אני מבין למה כל האומה תולה בי ציפיות, ככה זה כשמחכים 5-6 שנים לחזרה. בסופו של דבר הצלחתי לכבוש וכעת זה הזמן לחגוג עם כולם".

הצרפתי, אגב, היה אחראי על נתון נדיר במיוחד, כשכבש את שני השערים שלו בדיוק באותה השנייה על השעון - 46:44, אחד כמובן בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה והשני מיד עם פתיחת המחצית השנייה. זה גם היה המשחק הראשון בתולדות נבחרת צרפת שבנזמה כובש אך הנבחרת לא מצליחה לצאת עם ידה על העליונה - כשעד הערב המאזן עמד על 22 ניצחונות מתוך 22 משחקים.

גם מאמנו של הצרפתי, דשאן, הגיב עם סיום המשחק: "זה היה קרב מאוד לא פשוט. שני השערים הראשונים שלהם הגיעו לאחר טעויות גדולות שלנו. רצינו לנצח את זה, אבל בכל אופן אנחנו במקום הראשון וזה מה שהכי חשוב. נעריך את מה שהשגנו, ונתאושש לקראת המשך התחרות ושמינית הגמר". פול פוגבה אמר מצידו : "אנחנו מרוצים. הדבר הכי חשוב זה שהשגנו את ראשות הבית. זה היה שלב לא קל, ואנחנו יודעים שכעת אנחנו חייבים להשתפר