$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"כמו אריות": הונגריה נפרדה מיורו 2020

רוסי: "גם האגדות יפות נגמרות". לב: "החנו אוטובוס ב-16"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.06.21 - 11:01

שריקת הסיום במינכן מצאה את השחקנים ההונגרים שבורי לב: במשך דקות ארוכות, כבר ראו את עצמם השחקנים באדום מדהימים את אירופה ומעפילים לשמינית הגמר כנגד כל הסיכויים. אלא שאז, כמאמר הקלישאה, הגרמנים ניצחו - או לפחות השוו ל-2:2. הנבחרת של מרקו רוסי סיימה אתמול (רביעי) את דרכה ביורו 2020 כבר בשלב הבתים, עם תחושת החמצה שיהיה לא פשוט לעכל.

"אפילו האגדות הכי מדהימות נגמרות פעם, ולא בהכרח בשמחה", אמר בסיום רוסי, "מדהים שבתוצאה כמו 2:2 בגרמניה, אנחנו מאוכזבים והגרמנים חוגגים. זה אומר הכל על ההופעה שלנו. היינו קרובים מאוד להמשיך, הגיעה לבחורים הצלחה כי הם התמודדו כמו אריות בכל המשחקים והביאו גאווה למדינה. הם לא פחדו מאף יריב עם שם גדול. זה נכון שאנחנו משחקים הגנה חזקה, אבל אף אחד לא יוכל להתלונן על הגישה וההופעה שלנו. אני לא מתלונן על כלום, אבל בהחלט מאוכזב כי היינו קרובים להתקדם".

"אני גאה באיך שהופענו", אמר רולאנד שאלאי. "שיחקנו כל כך טוב, אי אפשר להתלונן. עשינו חיים קשים מאוד לשלוש יריבות חזקות, אנחנו בכיוון הנכון". השוער פיטר גולאצ'י הוסיף: "קשה למצוא מילים כרגע. היינו כל כך קרובים להשיג משהו מיוחד, ובאופן טבעי אני מאוכזב". אגב, מי שפחות אהב את הדרך שבה הונגריה שיחקה היה (אולי באופן טבעי) היה מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב, שאמר: "ההונגרים החנו את האוטובוס שלהם ב-16 ושמרו מאוד צמוד, יהיה לנו משחק שונה מאוד נגד אנגליה".