$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

התפוח נפל קרוב: קייזה הלך בעקבות אביו

וגם: איטליה שברה שיא חדש ללא ספיגת שער. המספרים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.06.21 - 00:34

תגיות: איטליהיורו 2020

זה היה הרבה יותר קשה ממה שקרה בשלב הבתים, אבל איטליה צלחה גם את המשוכה הזאת ועלתה הערב (שבת) לרבע גמר יורו 2020. החבורה של רוברטו מנצ'יני ניצחה 1:2 את אוסטריה אחרי הארכה, ואחרי 11 משחקים ברציפות, לא הצליחה הפעם לשמור על שער נקי.

למעשה, הכחולים שברו שיא חדש של כמות דקות ללא ספיגה במשחקים בין לאומיים. בסיום 90 הדקות הגיעו האזורי ל-1,145 דקות של רשת נקייה, שזה כבר שלוש דקות יותר משיאו של דינו זוף. השער האחרון שאיטליה ספגה נכבש באוקטובר 2020 במשחק ליגת האומות מול הולנד. ב-9 מ-11 המשחקים האחרונים עמד בשער ג'יאנלויג'י דונארומה, והערב הוא גם כן היה בולט בין הקורות, אבל במהלך ההארכה ספג שער ששבר את הרצף המיוחד הזה, 1,168 דקות אחרי השער הקודם.

אחד הסיפורים המעניינים מהמשחק הזה הוא השער של פדריקו קייזה, שכבש בדיוק 9,144 ימים (קצת יותר מ-25 שנה) אחרי שאביו אנריקו עשה זאת ביורו 1996. כעת לשניהם יש שער אחד כל אחד במדי איטליה ביורו.

מספרים נוספים מההתמודדות:

* איטליה קבעה עוד שיא חדש של כמות ניצחונות רצופים בכל המסגרות - 12. זה גם המשחק ה-31 שלה ברצף ללא הפסד. בקיצור, מפלצת.

* זאת הפעם הראשונה ששלושה שחקנים איטלקים כובשים לפחות שני שערים ביורו אחד (אימובילה, לוקאטלי ופסינה).

* זאת הפעם השישית בתשעת משחקי הנוק-אאוט האחרונים של איטליה ביורו שהיא מגיעה להארכה.

* סך הכל איטליה הגיעה להארכה 8 פעמים בהיסטוריה שלה ביורו, הכי הרבה מבין כל הנבחרות אי פעם.