$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לא כיף בלי קצת סבל": איטליה נשמה לרווחה

פירגונים מול חששות ("הבעיות מתחילות כעת"). סיכום ה-1:2

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.06.21 - 07:05

תגיות: איטליהיורו 2020

אחרי שלב בתים מושלם רבים העריכו כי איטליה תטייל מול אוסטריה בדרך לרבע הגמר, אך הקרב בוומבלי היה הכל חוץ ממשימה פשוטה. בסופו של דבר הסקוואדרה אזורה הרימה את הרמה בהארכה והשיגה הערב (שבת) 1:2, שיקנה לה מפגש מסקרן במינכן מול בלגיה או פורטוגל.

"בצורה מכוערת, אבל יעילה - איטליה החדשה עברה את אוסטריה", הכריזו הבוקר כתבי "פוטבול איטליה". "כנראה שזה פשוט לא כיף אם הנבחרת לא גורמת לנו לסבול קצת. אם זה קל מדי, זו לא איטליה. הדרך הנוחה מעולם לא עבדה עבורנו בטורנירים גדולים, ההתחלה המרהיבה הייתה מושלמת מדי, לא אופיינית".

בתקשורת האיטלקית המשיכו וסיכמו: "איטליה החדשה של מנצ'יני יפהפיה, תוקפת, יצירתית - אבל טוב שיש קצת מאותו חצץ ישן כשצריך. אותה נבחרת שנגררה להארכה מול אוסטריה, ידעה לנצח בסופו של דבר. אנחנו סובלים, אנחנו נאבקים, אבל אל דאגה - יש לנו את זה".

גם בעיתוני איטליה חגגו את הניצחון היקר. ב"גאזטה" נתנו למשחק את הכותרת "אריות איטליה", וב"קוריירה דלו ספורט" העניקו את הכותרת "אל תעירו אותנו!". מי שפחות אהב את ההופעה האיטלקית, הוא שחקן העבר, אנטוניו קסאנו: "אתה לא יכול לסבול מול אוסטריה ככה. עכשיו הבעיות האמיתיות מתחילות".

אמש, רוברטו מנצ'יני נשם לרווחה אחרי הניצחון הקשה. המאמן אמר בסיום: "ניצחנו כי הגיע לנו. היינו צריכים לכבוש את שני השערים הרבה יותר מוקדם ולא להגיע להארכה. התעייפנו, אבל בסופו של דבר עלינו שלב בצדק".

"המחליפים עלו למגרש עם המנטליות הנכונה ושינו את המשחק", המאמן החמיא. "השחקנים שיצאו נתנו את כל מה שהם יכולים והמחליפים שלהם היו נהדרים. ידעתי שיהיה לנו קשה, כנראה יותר מרבע הגמר, אך המבחן הזה יעזור לנו כי הוא הראה שיש לנו מנטליות חזקה. פורטוגל או בלגיה? אני לא יכול לבחור, שתיהן מאוד חזקות".

פדריקו קייזה המחליף, שהיה נהדר וכבש את השער הראשון בהארכה הוסיף: "זה מדהים רק לשחק עבור הנבחרת, כך שלכבוש שער כזה... אין לי מילים לתאר את זה. ראיתי עכשיו את השער, ובדרך כלל כשכדור כזה מגיע אליך אתה מנסה לכבוש בנגיעה אחת, אבל הייתי רגוע והצלחתי להשתלט עליו ולעבור ולכבוש. השלב הבא? שיחקתי לצד רונאלדו, הוא אחד הגדולים אי פעם, אבל נראה, אנחנו עכשיו רק חיים את הרגע".

מתאו פסינה, שעשה את ההבדל כשכבש את השער השני בהתמודדות התרגש: "אני עדיין מנסה לעכל את השער שלי נגד ויילס במשחק הקודם, אז תארו לכם איך אני מרגיש עכשיו. אזכור את הרגע הזה לנצח. בנבחרת הזו כל אחד יכול לכבוש וזה אחד הדברים החזקים אצלנו. אנחנו חבורה מגובשת ומצוינת".