$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"שווה אלף טיפולים פסיכולוגים": ברשת חגגו

הקאמבק, הטעות המשונה של סימון והיכולת המרשימה של ספרד

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.06.21 - 21:25

משחקים כאלה לא רואים כל היום בלשון המעטה. שמינית הגמר היום (שני) בין ספרד לקרואטיה הציתה לכולם את הדמיון - קרואטיה ביצעה קאמבק מופלא הודות לשערים בדקות ה-85 וה-92 ואיזנה ל-3:3, אך עמוק בהארכה אלברו מוראטה (100) החזיר את היתרון לאדומים. בסופו של דבר ספרד אמרה את המילה האחרונה עם 3:5 משוגע, ששלח אותה לרבע הגמר של היורו.

  • הנאת כדור: 3:5 מטורף לספרד על קרואטיה
  • ספרד מחכה לצרפת? כך ייראה רבע הגמר
  • פראן טורס: "צרפת או שווייץ? הרבע תלוי רק בנו"
  • עוד לפני כן, רגע אחד של חוסר ערנות גנב את ההצגה בפארקן. בדקה ה-21 פדרי החזיר את הכדור פשוט לשוערו, אונאי סימון, שלא היה מספיק ערני ופספס את הכדור באופן לא ברור, וכתוצאה מכך קרואטיה עלתה ליתרון.

    השער העצמי המוזר של קרואטיה היה התשיעי עד כה ביורו (אותה כמות שנכבשה מ-1960 ועד 2016!) והרביעי אי פעם של שוער ספרדי בטורניר גדול. הטעות של סימון לא מהווה הפתעה גדולה עבור אוהדי בילבאו, כאשר השוער ביצע העונה שש טעויות שהובילו לשער של היריבה - הכי הרבה בחמש הליגות הבכירות.

    במקביל, השער שספג העלה זכרונות מדודו אוואט, שקיבל גול דומה ב-2003 ואגב, לשניים גם מספר קווי דמיון. הגול של אלון חרזי מתחת לרגל של אוואט נכבש בדיוק באותה הדקה כמו הגול הזה - דקה 20. בנוסף, מי ששידר את שני המשחקים בישראל היה אותו שדר: יורם ארבל. מיטב התוצאות לפניכם>>>