$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פראן טורס: "שווייץ? הרבע תלוי רק בנו"

בספרד מלאים בביטחון. וגם: לה רוחה השתוותה לברזיל של פלה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.06.21 - 22:20

תגיות: יורו 2020ספרד

המשחק מול קרואטיה התחיל עבורה בצורה מסויטת והיא הזיעה לא מעט לאורך הדרך, אך למרות זאת ספרד הצליחה לבצע מהפך ענק הערב (שני) ולהעפיל לרבע הגמר עם 3:5 משוגע, שיעניק לה מפגש שווייץ הצנועה.

  • הנאת כדור: 3:5 מטורף לספרד על קרואטיה
  • "שווה אלף טיפולים פסיכולוגים": ברשת חגגו
  • ספרד מחכה לצרפת? כך ייראה רבע הגמר
  • ססאר אספיליקווטה, שהבקיע את הראשון שלו במדי ספרד, התרגש אחרי הניצחון: "סבלנו המון היום. בטורנירים האחרונים לא הצלחנו לעבור בנוקאאוט והיום שברנו את הקרח מול סגנית אלופת העולם. קרואטיה כבשה שני שערים בשבע דקות, אבל אנחנו היינו טובים יותר בהארכה והגיע לנו להמשיך לרבע"

    פראן טורס, שרשם משחק ענק עם שער ובישול, הוסיף לאחר מכן: "כשעובדים קשה אז בדרך כלל מקבלים תמורה. לא משנה לי את מי נפגוש ברבע הגמר והמשחק יהיה תלוי בנו אם תפגין שוב את אותה התלהבות. סימון? אונאי הוא שוער נפלא והוא הציל אותנו כשהתוצאה הייתה 3:3".

    סרחיו בוסקטס המותש, שנבחר לשחקן המצטיין, דיבר על כשירותו וגם על הטעות של סימון: "זה היה משחק מאוד פיזי והרגשתי בחוסר נוחות בשרירים, אבל עכשיו יהיו לי כמה ימים על מנת להתאושש לפני הרבע. סימון? יש לאונאי ביטחון מלא מאתנו. הוא אדם שאפתן עם הרבה קור רוח והוא רשם במשחק לא מעט הצלות גדולות".

    כמובן שהניצחון המרשים של 'לה רוחה' סיפק לא מעט נתונים פיקנטיים, ולכן קיבצנו עבורכם את המיטב>>>

    - ספרד היא הנבחרת הראשונה שכובשת חמישה שערים במשחק לפחות פעמיים בטורניר גדול, מאז שעשתה זאת ברזיל במונדיאל 1958. כמו כן, ספרד היא הראשונה שכובשת חמישה שערים ברצף במשחק יורו.

    - המשחק בין ספרד לקרואטיה היה השני הכי פורה בתולדות היורו - שני רק לצרפת - יוגוסלביה (5:4) בחצי הגמר ב-1960.

    - אלברו מוראטה, שכבש את שערו החמישי במדים הלאומיים, הפך למלך השערים של 'לה רוחה' בטורנירי היורו (יחד עם פרננדו טורס).

    - ססאר אספיליקווטה כבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים בהופעתו ה-27, ומלבד זה הפך למבקיע המבוגר בתולדות היורו של 'לה רוחה' - 31 ו-304 ימים.

    - פראן טורס (21 ו-120 ימים) הוא השחקן הצעיר ביותר של ספרד שכובש ומבשל בטורניר גדול מאז ססק פברגאס (21 ו-37 ימים) ביורו 2008.

    - השער העצמי שספגה ספרד היה התשיעי עד כה ביורו, אותה כמות שנכבשה מ-1960 ועד 2016 (!), והרביעי אי פעם של שוער ספרדי בטורניר גדול.

    - הטעות של אונאי סימון לא מהווה הפתעה גדולה עבור אוהדי בילבאו, כאשר השוער ביצע העונה שש טעויות שהובילו לשער של היריבה - הכי הרבה בחמש הליגות הבכירות.