$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפוך, גוטה: על יורו שעושה צחוק מהתחזיות

ההיסטוריה לא רלוונטית, התחזיות מיותרות, את הפרשנויות אפשר לגרוס ומעל כולם עומד חוק אחד - חוק מרפי: מה שעלול להשתבש, ישתבש. מלר על מה שלמדנו מההדחה של צרפת

אבי מלר
אבי מלר  29.06.21 - 09:56

דברים שלמדנו משמינית הגמר בין צרפת לשווייץ אמש בבוקרשט:
1. פעם טענו שהחוק החשוב ביותר בחוקת הכדורגל הוא החוק ה-18: חוק ההיגיון. היום אנחנו כבר יודעים שהחוק ה-19 חשוב ממנו. חוק מרפי. כל מה שעלול להשתבש – ישתבש.

2. למשל איסוף נקודות ודירוג: בטורנירי נבחרות כל קשר בין שלב הבתים לשלב הנוקאאוט הוא מקרי בהחלט. הלו שווייץ, דנמרק, צ'כיה. גודביי הולנד, צרפת.

3. לדוגמא נקודות לבנות: כאשר מתקיים בסוף משחק דו קרב פנדלים, אין שום סטטיסטיקות ונתוני עבר שיחזיקו מים (שוייץ הפסידה את שלושת האחרונים לפני אמש).

4. למשל אמבפה: כל כוכב על שתפמפם התקשורת וייבחר על ידי רוב המשתתפים בתבל להרכב ליגת החלומות שלהם – יהיה פלופ. לפעמים אפילו יחטיא את הפנדל המכריע.

5. לדוגמא רונאלדו: כל מי שיוביל את טבלת הכובשים של הטורניר בשלב הבתים – יעוף בשמינית.

6. למשל פוגבה: כל מי שהפרשנים יצביעו עליו בתמימות דעים כשחקן הטוב ביותר עד כה במונדיאל/יורו – יעוף בשמינית.

7. לדוגמא שווייץ: לכל טורניר יש כנראה את הקרואטיה שלו.

8. למשל כדורגל: זהו הספורט האחרון בגלובוס להסקת מסקנות חותכות, לתחזיות ונבואות. מה שמתחיל ב-28 ביוני ב-2+2=4, יכול להיגמר מיד עם כניסת ה-29 ביוני ב-14 (שערים).

9. לדוגמא צרפת: היא עדיין נבחרת טובה ועמוקה בהרבה מהיריבה שהדיחה אותה בבוקרשט. אבל עם איכות ועומק על הנייר לא הולכים לחצי חינם, אפילו לא לרבע.

10. למשל שווייץ: ארבע פעמים ברציפות היא הודחה בשמינית. הפעם האחרונה שהיא היתה בין 8 האחרונות היתה לפני 67 שנים. אז מה. במפעלים מהסוג הזה שאפתנות, הקרבה, אירגון, משמעת ואופי הם גם מטבע עובר לסוחר. הביטקוין של הכדורגל. או בעצם היורו.

סוף