$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אגדה גם כמאמן": ההישג העצום של שבצ'נקו

מאמן אוקראינה עשה היסטוריה: "הרווחנו את האהבה מהמדינה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.06.21 - 01:41
(getty)
(getty)

אם מחפשים שם אחד שבכל רחבי אוקראינה כנראה מדברים עליו, זה לא אף אחד מהשחקנים שמככבים ביורו 2020, אלא המאמן - אנדריי שבצ'נקו. חלוץ העבר, שנחשב לאגדה, הוביל את הצהובים לראשונה בהיסטוריה למקום בטופ-8 של הטורניר עם ניצחון 1:2 אמש (שלישי) על שבדיה אחרי הארכה. רבים לא האמינו שהנבחרת הצנועה, שסיימה במקום השלישי בבית שלה, תגיע למעמד כזה של רבע גמר, והחתום העיקרי על כך הוא האיש שמוביל את טבלת מלכי השערים בכל הזמנים של אוקראינה.

שבצ'נקו היה זה שכבש את השער הראשון של אוקראינה אי פעם ביורו, והוא גם עזר לנבחרת כשחקן להגיע לרבע גמר מונדיאל 2006 בפעם הראשונה בתולדותיה. כעת, גם כמאמן, הוא זוכה לאין ספור שבחים על ההישג האדיר הזה. ברשתות החברתיות הכתירו אותו כ"אגדה גם כמאמן".

בסיום המשחק הוא אמר: "עם ההופעה הזאת והמחויבות של כולם, הנבחרת שלנו הרוויחה את האהבה מכל המדינה. אני מודה כל כך לכל האוהדים שהגיעו לפה לגלאזגו כדי לתמוך בנו. רציתי כל כך להשיג את התוצאה הזאת, השחקנים הפגינו יכולת הרואית. הייתה לנו תכנית משחק שעבדה כמו שצריך, ידענו מהדקות הראשונות מה לעשות".

מי שלא היה יכול לעצור את פרץ הרגשות שלו, וגם קיבל את תואר השחקן המצטיין, היה אולכסנדר זינצ'נקו, שאמר: "זה הישג היסטורי. העצה שלי לכולם - בואו נחגוג. אנחנו חיים רק פעם אחת וכנראה שלעולם לא נשחזר רגעים כאלה".