$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דה בריינה שיחק עם קרע: "היה לי מזל גדול"

בלגיה מאוכזבת אחרי איטליה, הקשר: "הרגשתי לחץ לשחק"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.07.21 - 01:12
(getty)
(getty)

האם זהו סוף הדרך של "תור הזהב" הבלגי? הלילה (שישי), השדים האדומים נוצחו 2:1 מול איטליה, וסיימו את דרכם ביורו 2020 בשלב רבע הגמר. הבלגים הצליחו לתת פייט לסקוודרה אזורה, אבל בסופו של דבר נכנעו - ומסיימים עוד טורניר שהחל עם המון ציפיות, אבל הסתיים רחוק מהתואר, למרות אחת הנבחרות המוכשרות בתולדות המדינה.

ומי שעמד במוקד היה, כמובן, קווין דה בריינה. הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת הזאת פתח בהרכב למרות פציעה ממנה סבל, ורק לאחר המשחק התפנה להודות - כי שיחק עם קרע ברצועות הברך: "חמשת השבועות האחרונים היו מאוד מוזרים עבורי", אמר דה בריינה בסיום. "קודם הפציעה בגמר ליגת האלופות, אחר כך מול פורטוגל. אני חייב להודות לצוות הרפואי שלנו, הם עשו הכל כדי שאני אוכל לשחק. האמת היא שמדובר בנס".

"הרגשתי הרבה לחץ לשחק, אבל רציתי להיות שם בעצמי. עשיתי כל שיכולתי כדי לעזור לקבוצה; הרבה יותר ממאה אחוזים". באשר למשחק עצמו, אמר דה בריינה: "ניסינו הכל. למרות הטעויות בשערים, עדיין היו לנו מצבים לעשות 2:2. בסופו של דבר, ההבדל היה קטן - אבל היום הוא היה לטובתה של איטליה. לרוע מזלנו". האם זה סוף הדרך ל"תור הזהב"? "ברור שהנוער יעלה בסופו של דבר, אבל אני לא חושב שנכשלנו. בכל ארבעת הטורנירים האחרונים הגענו לפחות לרבע הגמר. חוץ מהמשחק נגד וויילס (ב-2016), אף פעם לא ירדנו מאוכזבים".

"זו מכה לא פשוטה", הודה השוער טיבו קורטואה. "שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה, ונתנו להם לכבוש את השער הראשון בקלות מדי. חזרנו ל-2:1, והיתה לנו את התחושה שהיינו יכולים גם להשוות, אבל זה לא קרה". האם זה היה הסיכוי האחרון לזכות בתואר? "שלוש שנים אמנם ירגישו כמו זמן רב", הוא הודה, "אבל גביע העולם וליגת האומות יגיעו בסופו של דבר".