$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"מוקדש לו": באיטליה לא שכחו את ספינצולה

אופוריה אצל האזורי. מנצ'יני: "פנדלים זה דבר אכזרי". בונוצ'י: "המשחק הכי קשה בקריירה שלי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.07.21 - 07:00
(getty)
(getty)

תגיות: איטליהיורו 2020

מרחק ניצחון מתואר אלופת אירופה. זה היה קשה ביותר, אבל נבחרת איטליה הצליחה אמש (שלישי) להעפיל לגמר יורו 2020 עם ניצחון בדו קרב פנדלים 2:4 על ספרד (אחרי 1:1 בתום 120 דקות). הנבחרת מארץ המגף הפכה לשנייה אי פעם שמגיעה לעשרה גמרים ביורו או מונדיאל, כשרק גרמניה (14) עשתה זאת יותר פעמים.

מי שלא היה חלק ממשחק חצי הגמר המותח בוומבלי, אך נחשב לנדבך בלתי נפרד מההצלחה של האזורי בטורניר הזה השנה, הוא לאונרדו ספינצולה. המגן השמאלי, שנפצע במהלך רבע הגמר מול בלגיה ואחרי בדיקה נודע לו שהוא קרע את גיד האכילס, צפה בהתמודדות מהבית, וזכה למחווה מרגשת בסיום. שחקני איטליה הקדישו לו את ההעפלה, כשלורנצו אינסינייה אף לבד חולצה עם המספר 4 של המגן וכן השם שלו.

פדריקו קייזה, שזכה בתואר השחקן המצטיין של המשחק, אמר בסיום: "אני מקדיש את זה לספינצולה. גם את ה-MVP וגם את הניצחון. הוא היה יכול לעזור לנו הלילה, אבל דברים כאלה קורים בכדורגל. אנחנו מקווים שנוכל להעניק לו תחושת סיפוק בגמר".

"פנדלים זה דבר אכזרי", אמר המאמן רוברטו מנצ'יני. "ספרד היא נבחרת קשוחה, היה קשה. אנחנו לא שיחקנו בצורה שאנחנו רגילים אליה, אבל נלחמנו וידענו שזה יהיה ככה. ההרכב של ספרד? השינוי ברגע האחרון של לואיס אנריקה עשה לנו צרות. אחר כך עשינו התאמות ולא לקחנו סיכונים. ידענו שזו נבחרת שאוהבת להחזיק בכדור, וזו יכולה להיות בעיה. הרבה קרדיט לבחורים, הם האמינו שכל זה אפשרי לפני שלוש שנים. זה עדיין לא נגמר, אנחנו צריכים לאגור כוחות, מה שנשאר בכל אופן, כדי להתכונן לגמר".

לאונרדו בונוצ'י הוסיף: "זה המשחק הכי קשה ששיחקתי אי פעם. אני מברך את ספרד על מה שהם עשו, אבל פעם נוספת איטליה הזאת הראתה כמה לב יש לה, ועד כמה היא יכולה לדחוף קדימה. ניצחון שאתה סובל בשביל להשיג אותו הוא תמיד המהנה ביותר. ידענו שהם ינסו להפתיע אותנו, לואיס אנריקה עשה דברים כאלה פעמים רבות בקריירה שלו, אבל אנחנו סיפקנו ניצחון היסטורי בזכות הלב האיטלקי. עכשיו יש עוד סנטימטר אחד להתקדם. זה מדהים מה שאנחנו עושים. אנחנו בגמר עוד חמישה ימים, אנחנו צריכים את אותו הרעב והקרבה כדי להחזיר את הגביע הזה הביתה אחרי שנים רבות".