$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מגעיל: גזענות נגד מחטיאי הפנדלים באנגליה

רשפורד, סאנצ'ו וסאקה ספגו נאצות אחרי ההחמצות בגמר היורו. ההאתחדות האנגלית בתגובה: "המקללים מוזמנים להפסיק לאהוד את הנבחרת". גם יונייטד וארסנל גיבו את השחקנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.07.21 - 08:16

תגיות: אנגליהיורו 2020

בערב כזה חגיגי, כל כך קיווינו לא להיתקל במקרים כאלה מכוערים. אבל בעידן הדיגיטלי שלנו היום, זה כנראה בלתי נמנע. אחרי ההפסד של נבחרת אנגליה אמש (ראשון) לאיטליה בגמר היורו, חלק מהשחקנים של שלושת האריות ספגו נאצות עם אופי גזעני.

מדובר בשלושת השחקנים שהחמיצו פנדלים בדו קרב בסיום, החמצות שהובילו להפסד באצטדיון הביתי ולהנפה של האזורי. השלושה הם מרכוס רשפורד, ג'יידון סאנצ'ו ובוקאיו סאקה. עורך ראשי ב"טיימס" כתב על המקרה הזה: "זו הסיבה ששחקני אנגליה ימשיכו לכרוע ברך לפני משחקים. חוץ מזה, טוויטר ואינסטגרם צריכים להיות יותר מהירים כדי לעצור את פשעי השנאה האלה".

אך מן הצד השני, היו גם קולות רבים שקראו להפסקת המתקפה המכוערת כנגד השחקנים. גם ההתאחדות האנגלית גינתה את המקללים: "אנחנו לא יכולים להגיד זאת בצורה ברורה יותר - כל מי שעומד מאחורי התנהגות כזאת, מוזמן להפסיק לאהוד את נבחרת אנגליה. נעשה כל שנוכל כדי לתמוך בשחקנים שנפגעו ונתמוך בהחלת העונשים הכבדים ביותר שאפשר".

עוד מההתאחדות האנגלית: "נמשיך לפעול כדי להוציא את הגזענות ממגרשי הכדורגל, אבל אנחנו מפצירים בממשלה לפעול במהירות לחקיקה נאותה עם השלכות אמיתיות כנגד התנהגות כזאת. גם החברות המחזיקות ברשתות החברתיות חייבות לקחת אחריות, לנקוט אצבע, להוציא את המקללים מהפלטפורמות שלהן ולאסוף ראיות שיכולות להוביל להרשאתם כדי לנקות את הרשת מהתנהגויות מהסוג הזה".

גם קבוצות השחקנים, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד הצטרפו לגינויים, ובעיקר חיזקו את הנפגעים. התותחנים כתבו לסאקה בטוויטר: "הכדורגל יכול להיות כל כך אכזרי. תמיד היה גאים בך, ואנחנו לא יכולים לחכות לקבל אותך בחזרה". השדים האדומים מסרו לראשפורד ברשתות: "בעיטה אחת לא תגיד אותך כאדם או כשחקן, מרקוס. זכור את זה. מצפים לראות אותך בחזרה בבית".