$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"נתנו לילדים לבעוט": באנגליה מבקרים

סטרלינג וגריליש על המוקד. קשר וילה הגיב: "רציתי לבעוט"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.07.21 - 13:22

תגיות: אנגליהיורו 2020

55 שנים עברו מאז שאנגליה הניפה תואר גדול וגמר היורו בוומבלי היה יכול להיות הזדמנות אדירה עבורה לעשות זאת, אבל היא בעטה בדלי ובגדול. בתקשורת המקומית ניסו בעיקר לעודד את שחקני נבחרת שלושת האריות, אבל חלק מהפרשנים ביקרו את המחדל בדו קרב הפנדלים.

ומי שהפך למטרה הוא בעיקר ראחים סטרלינג, שלא בעט למרות שנחשב לאחד מוותיקי הנבחרת. "אם הייתי בנעלי סטרלינג או ג'ק גריליש, לא הייתי יכול לתת לנער צעיר לבעוט פנדל כל כך גורלי במקומי", הלם כוכב העבר ופרשן ההווה רוי קין. "הם לא היו יכולים לשבת שם ולאפשר זאת בזמן שיש להם יותר נסיון, סטרלינג אפילו זכה בתארים. אני לא אומר שהוא לא היה מוכן לאפשרות שיבעט שישי או שביעי, אבל הוא היה חייב לעמוד לפני הילד ולהכריז שהוא הולך להתעלות".

חברו למנצ'סטר יונייטד בעבר, ריו פרדיננד, חלק: "אי אפשר להרים אצבע מאשימה כלפי אף אחד בסיטואציה הזו. צריך לתת קרדיט לשחקנים הצעירים שאמרו שהם יכולים לקחת על עצמם את הבעיטות הללו. נקווה שהם יתגברו על זה".

תגובתו של גריליש לביקורת לא איחרה להגיע: "אמרתי שאני רוצה לקחת את אחת הבעיטות. המאמן עשה הרבה החלטות טובות לאורך הטורניר וגם הפעם, אבל לא אסבול את זה שאנשים אומרים שלא רציתי לבעוט".

"מבחינת כדורגל נטו, לאיטליה הגיע לזכות", הודה פרנק למפארד ודיבר גם הוא על דו קרב הפנדלים: "במגרש האימונים, ללא קהל, שיטת ההטעיה של רשפורד ודומיו קלה יותר לביצוע. זה שונה לגמרי לעומת מול אצטדיון מלא. אני לא בטוח אם ראחים הוא בועט פנדלים מטיבו, מנסים לנתח דברים שקשה מאוד לנתח".

גארי ליניקר, לעומת זאת, לא תלה את האשמה בפנדלים וצייץ: "אנגליה חייבת לחשוב יותר התקפי, להיות אמיצה יותר כשהיא עם הכדור ולשלוח יותר שחקנים קדימה. יש לנו כשרון בחלק הקדמי שיכול להפחיד את היריבות ובינתיים אנחנו מפחדים בעצמנו לשחרר את הכשרון הזה".

יש הטוענים שאנגליה נהנתה מ"שיפוט ביתי" בחצי הגמר מול דנמרק עם הפנדל שקיבלה בהארכה ושלח אותה לגמר, אבל בממלכה טוענים שגם היא קופחה. דריכה של ז'ורז'יניו על ג'ק גריליש במהלך היתקלות בין השניים בהארכה גררה כרטיס צהוב בלבד מצד השופט ביורן קויפרס, זאת למרות שנראה כי הגיע לקשר צ'לסי אדום. "יש לו מזל שהוא נשאר על המגרש", אמר אלן שירר.