$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אתם בחרתם: 11 המצטיינים של יורו 2020

שישה נציגים לאיטליה, שניים לאנגליה. ומי נכנס מצרפת?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.07.21 - 13:03

תגיות: יורו 2020

זהו זה, אחד מטורנירי היורו הגדולים שנראו הסתיים אמש (ראשון) באופן רשמי. יש לנו אלופה - איטליה, סגנית - אנגליה, ומלך שערים - כריסטיאנו רונאלדו. כעת, יממה אחרי שנפתחה ההצבעה באתר ערוץ הספורט לבחירת נבחרת הטורניר, הגיעו התוצאות, והנה הן לפניכם:

הגנה

שוער - ג'יאנלואיג'י דונארומה (איטליה)
האיש בין הקורות של איטליה הוכיח בטורניר מדוע הוא מסומן לגדולות כבר שנים רבות. שוערה החדש של פ.ס.ז' היה אחד מעמודי התווך בהגנת הברזל של אלופת אירופה הטרייה, כשבנוסף להצלות מרהיבות ברגעי ההכרעה, הדף שני פנדלים בדו-קרב בגמר בוומבלי, כולל האחרון שהחזיר את התואר לארץ המגף לראשונה אחרי 53 שנים.

בלם - ג'ורג'יו קייליני (איטליה)
חצי מצמד הבלמים הנפלאים של הסקווארה אזורה. קייליני הראה בפעם המי יודע כמה את חשיבותו המקצועית והמנטלית בסגל של אלופת אירופה. שחקנה של יובה עד לקיץ הנוכחי נמצא כעת ללא קבוצה, ויהיה מעניין לראות איזו קבוצה תזכה בשירותיו.

בלם - לאונרדו בונוצ'י (איטליה)
אם בחרתם בקייליני, איך אפשר שלא לבחור גם בבונוצ'י? החברים שמכירים זה את זה כל כך טוב היו בלתי עבירים בטורניר הנוכחי. רוברטו מנצ'יני ידע היטב מדוע הרכיב את בונוצ'י ב-11 שלו, שאף החזיר לו עם פנדל מוצלח ברגעי ההכרעה וקריאה מרגשת למצלמה: "It's coming to Rome".

מגן ימני - קייל ווקר (אנגליה)
בורג משמעותי בהגנה שספגה הכי מעט בטורניר הנוכחי. מגנה של מנצ'סטר סיטי פתח בכל המשחקים של נבחרת אנגליה, למעט ב-0:0 מול סקוטלנד, והיה שותף בסה"כ ל-5 ניצחונות ולהפסד הכואב בגמר לאיטליה.

מגן שמאלי - לאונרדו ספינאצולה (איטליה)
אחת התגליות הגדולות של היורו. עד לפני הטורניר, מעטים הכירו לעומק את מגנה השמאלי בן ה-28 של רומא, אך יכולת מופלאה, בתוספת בישול אחד, שמה אותו בצדק בנבחרת הטורניר. לצערו הרב, ספינאצולה ייזכר רבות מהיורו האחרון בעקבות פציעתו הטראגית בשלב רבע הגמר, שמנעה ממנו מלקחת חלק בשני השלבים המכריעים. המגן צפוי להיעדר כחצי שנה.

קישור

קשר אחורי - ז'ורז'יניו (איטליה)
ליגת האלופות עם צ'לסי וכעת גם יורו עם איטליה. העונה האחרונה של ז'ורז'יניו היתה לא פחות מחלומית, כשהוא הופך לעשירי אי פעם שמניף את שני התארים באותה עונה. הפנדליסט המהולל הוכיח לעולם הכדורגל שיש בו הרבה יותר מרק בועט מחונן, ולצד מסירות מעולות, היה גרזן משמעותי במרכז השדה של האזורי ולראייה לא עזב את ההרכב של מנצ'יני לאורך כל הטורניר ופספס בסך הכל 15 דקות.

קשר מרכזי - פול פוגבה (צרפת)
לצד אכזבה ענקית ממי שהיתה מועמדת ודאית לזכייה בטורניר, אפשר לומר בביטחון כי פול פוגבה היה נקודת אור גדולה בטריקולור. קשרה של מנצ'סטר יונייטד היה בעל הבית במרכז השדה של אלופת העולם, סיפק כדורים יפהפיים לחבריו והראה כי כשהוא מרגיש בנוח - הוא אחד השחקנים הטובים בעולם.

קשר התקפי - קווין דה בריינה (בלגיה)
האיש שהתחיל את הטורניר מחוץ לסגל זכר לפציעה בגמר ליגת האלופות, נכנס בסערה החל מהמחזור השני. בארבעת המשחקים שהספיק לקחת בהן חלק, רשם שער ושני בישולים גאוניים, עד שהודח יחד עם השדים האדומים ברבע הגמר מול מי שתהפוך לזוכה של הטורניר- איטליה.

התקפה

קיצוני ימני - פדריקו קייזה (איטליה)
נדמה היה שממשחק למשחק פדריקו קייזה הולך ומתבסס ככוכב כדורגל. שחקנה של יובנטוס, שנמצא במגמת עלייה מתמדת בשנתיים האחרונות, התפוצץ ביורו הנוכחי. אחרי שהחל את שני המשחקים הראשונים בטורניר על הספסל, תפס הקיצוני הנפלא את המקום ב-11 של מנצ'יני, כבש פעמיים (כולל שער יפהפה בחצי הגמר מול ספרד) והיווה איום בלתי פוסק על ההגנות היריבות.

קיצוני שמאלי - ראחים סטרלינג (אנגליה)
כמה השמיצו את שחקנה של מנצ'סטר סיטי במהלך העונה ולפני הטורניר. סטרלינג, שגארת' סאות'גייט ספג אינספור ביקורות על עצם הצבתו ב-11, השיב למאמנו עם שלושה שערים, בישול, סחיטת פנדל שנויה במחלוקת ויכולת נהדרת לכל אורך היורו. לצערו, נעצר יחד עם חבריו רק בגמר בתום דו-קרב פנדלים אכזרי מול איטליה.

חלוץ - כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל)
האיש שלא מפסיק להדהים מחדש. כריסטיאנו רונאלדו, שעל אף הדחה מוקדמת בשלב שמינית הגמר סיים כמלך השערים של הטורניר (5 שערים ובישול), הגיע ובגדול ליורו. הפנומן הפורטוגלי, שקיווה לשמור על התואר יחד עם חבריו, כשל מול בלגיה בשלב הנוקאאוט. לשמחתו, חלוצה של יובנטוס זכה בתואר אישי מרשים במיוחד, בהתחשב בעובדה ששיחק רק ארבעה משחקים במה שעשוי להיות היורו האחרון שלו בקריירה.