$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יהיו ביורו: מולר והומלס יחזרו לסגל גרמניה

הוותיקים שבו לראשונה אחרי שנתיים וחצי. גם מוסיאלה זומן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.05.21 - 13:40

אחרי שלוש שנים בגלות, יוגי לב החליט להחזיר את אלופי העולם שלו. המאמן של נבחרת גרמניה נכנע ללחצים של הקהל והתקשורת הזמין היום (רביעי) את תומאס מולר ומאטס הומלס לסגל ה-26 של המאנשפט לקראת היורו שיפתח בחודש הבא.

כזכור במרץ 2019, החליט לב שלא לזמן את מולר והומלס לאלתר במהלך שעורר מחלוקת בכל גרמניה. אך הכושר הטוב של השניים הביא את המאמן לחזור בו. כוכב באיירן מינכן הופיע 100 פעמים בנבחרת וכבש 38 שערים. בלם דורטמונד רשם 70 הופעות וכבש חמישה שערים. שני השחקנים הופיעו בפעם האחרונה במנשאפט בנובמבר 2018. ז'רום בואטנג, שהיה גם כן מנודה, לא זומן ליורו.

אחד השמות המעניינים בסגל הוא ג'אמל מוסיאלה. הקשר הצעיר בן ה-18, שעשה הופעת בכורה בנבחרת במוקדמות המונדיאל אחרי שהעדיף את המנשאפט על גרמניה, הוא הנציג השמיני של באיירן מינכן ברשימה. אלופת גרמניה שולחת את המספר הגדול ביותר של שחקנים לנבחרת. תשעה שחקנים משחקים מחוץ לגבולות הבונדסליגה, כולל שלושה מצ'לסי: אנתוני רודיגר, טימו ורנר וקאי האברץ.

בין המוזמנים היותר מפתיעים נמצא יונאס הופמן, קשרה של מנשנגלדבך. גם רובין גוסנס מאטאלנטה הצליח לשרוד את הבחירות, כמו גם קווין פולאנד ממונאקו ורובין קוך מלידס. מי שלא יהיו באליפות אירופה הם פיליפ מקס (פ.ס.וו) ואמין יונס (פרנקפורט). מרקו רויס (דורטמונד) הודיע כבר אמש כי הוא החליט לתת לגוף שלו מנוחה ובהתייעצות עם לב, הוחלט שלא לשתף פעולה ביורו. קווין טראפ (פרנקפורט) החליף את מארק אנדרה טר שטגן (ברצלונה) שעובר ניתוח ולא יהיה באליפות אירופה.

גרמניה תצא בסוף החודש למחנה אימונים באוסטריה, כאשר היא תפתח את משחקיה ביורו ב-15 ביוני מול אלופת העולם צרפת במינכן. כעבור ארבעה ימים המנשאפט יפגשו את כריסטיאנו רונאלדו ופורטוגל. הנבחרת הגרמנית תסיים את שלב הבתים במשחק ביתי מול הונגריה ב-23 ליוני.