$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שייך לצעירים: הרכב שנות ה-2000 של היורו

שלושה אנגלים, החבר של מנור סולומון בשחטאר דונייצק והמגן שמטריף את מנצ'סטר סיטי. ביורו הקרוב יככבו לראשונה שלל שחקנים שנולדו במילניום השלישי וחלקם אף ינסו להוביל את נבחרותיהם הכי רחוק שאפשר. ההרכב של ילדי שנות ה-2000

אבירן גרין
אבירן גרין  07.06.21 - 19:25

עם כל הכבוד לאליפויות וגביעים, בטורנירים גדולים נוצרות האגדות הגדולות ביותר. יורו 2020 יהיה למעשה הטורניר הראשון בו ייקחו חלק שחקנים שנולדו במילניום השלישי וחלק מהם גם ינסו להוביל את הנבחרות שלהם הכי רחוק שאפשר. רגע לפני שיוצאים לדרך, הרכבנו את נבחרת הכוכבים הצעירים.

אנטולי טרובין (2001, בן 19, אוקראינה) - אנדריי פיאטוב בן ה-36 כבר לא משחק דרך קבע ומי שירש את מקומו בתור השוער הראשון של שחטאר צפוי לרשת גם את מקומו בנבחרת. טרובין הוא תוצר מחלקת הנוער של סגנית אלופת אוקראינה ועונת הבכורה שלו בתור שחקן הרכב הייתה די מוצלחת - הוא שמר 15 פעמים על רשת נקייה ב-30 הופעות בכל המסגרות וספג 15 שערים בלבד ב-21 הופעות. יש עתיד.

נקו וויליאמס (2001, בן 20, וויילס) - בשל מכת הפציעות ממנה ליברפול סבלה, המגן הוולשי הצעיר קיבל את ההזדמנות מיורגן קלופ וב-14 הופעות בכל המסגרות בישל פעם אחת. טרנט אלכסנדר ארנולד לא יפנה לו את המקום באגף הימני בזמן הקרוב, אבל בשביל להפוך למגן פותח בנבחרתו זה בהחלט מספיק.

אוזן קבאק (2000, בן 21, טורקיה) - אליפות עם גלאטסראיי, עונה וחצי קשות בשאלקה והשאלה יוקרתית לליברפול - בלם טורקיה עבר כברת דרך ארוכה ביחס לגילו הצעיר. קבאק היה אמור להיות סותם חורים במרכז ההגנה של האנגלים, אבל בפועל גם הוא נפצע לתקופה והספיק לרשום תשע הופעות ליגה בלבד. סביר להניח שליברפול לא תממש עליו את אופציית הרכישה ויכול להיות שביורו הוא יהיה בלם שלישי אחרי צ'יילאר סויונג'ו ומריח דמירל, אך אין ספק שינהיג בעתיד הקרוב את מרכז ההגנה הטורקי.

אריק גרסיה (2001, בן 20, ספרד) - ברצלונה עשתה הרבה מאוד על מנת להחזיר אותו לשורותיה וגם לואיס גרסיה סומך עליו במרכז ההגנה של ספרד לצד חברו לשעבר במנצ'סטר סיטי איימריק לאפורט. העונה, גרסיה לא הרשים במיוחד והיה שותף לכמה מתצוגות הגנתיות רעות של אלופת אנגליה (ה-5:2 ללסטר וה-3:2 לברייטון למשל) והטורניר הזה תהיה הזדמנות מצוינת עבורו לממש חלק מהפוטנציאל הרב שלו.

נונו מנדש (2002, בן 18, פורטוגל) - עמדת המגן השמאלי היא העמדה הבעייתית ביותר בכדורגל העולמי והפלא הצעיר של ספורטינג ליסבון צפוי להיות אחד הבולטים בכדורגל העולמי. עם מהירות מסחררת, פיזיות וראיית משחק נהדרת, כבר בגילו הצעיר מנדש היה חלק בלתי נפרד מהאליפות הראשונה של הירוקים לבנים אחרי 19 שנים ומנצ'סטר סיטי צפויה לשים עליה את ידו בקיץ הקרוב.

ג'וד בלינגהאם (2003, בן 17, אנגליה) - ברחבי אנגליה ומחוצה לה צחקו על בירמינגהאם שהחליטה להפריש את המספר 22 שלבש אחרי שעבר לבורוסיה דורטמונד, אבל יכול להיות שבעוד כמה שנים זה ייראה כמו החלטה הגיונית. הקשר הצעיר כבר הפך לשחקן הרכב קבוע בשורות השוורצגלבן, כבש ארבעה שערים והוסיף ארבעה בישולים וגם בנבחרת שלושת האריות הוא הופך אט אט לחלק חשוב בקישור.

ג'מאל מוסיאלה (2003, בן 18, גרמניה) - בשנה שעברה הוא עוד ייצג את הנבחרת הצעירה של אנגליה, אבל בסופו של דבר קשר באיירן מינכן בחר לייצג את המדינה בה נולד ואל תתפלאו אם זוהי תהיה ההחלטה שתעצב את פני המאנשאפט בעשור הקרוב. בעונה החולפת מוסיאלה הפך לשחקן רוטציה בריצה של באיירן מינכן לאליפות גרמניה נוספת, הבקיע שישה שערי בונדסליגה ואפילו התכבד בגול אחד בליגת האלופות.

דיאן קולוסבסקי (2000, בן 21, שבדיה) - למרות שיובנטוס סבלה מעונת בלהות, הקשר הציג יכולת טובה והראה שיש לה על מי לבנות בשנים הקרובות. שבעה שערים ושבעה בישולים סיפק קולוסבסקי ב-47 הופעות בכל המסגרות וגם בנבחרת שבדיה הספיק לרשום 13 הופעות בהן הבקיע שער אחד.

פיל פודן (2000, בן 21, אנגליה) - השחקן הצעיר של הפרמייר ליג לעונת 2020/21 ובצדק גמור. הקשר הפך לאחד השחקנים החשובים בעונת האליפות של מנצ'סטר סיטי עם תשעה שערים וחמישה בישולים בפרמייר ליג ועל הדרך גם הוביל את התכולים לגמר ליגת האלופות. באגף או במרכז המגרש, לפפ גווארדיולה וגם לגארת' סאות'גייט יש על מי לסמוך.

ג'יידון סאנצ'ו (2000, בן 21, אנגליה) - את העונה בדורטמונד הוא פתח בצורה לא משכנעת בלשון המעטה וככל שהיא התקדמה הכוכב האנגלי נכנס לקצב ובסופו של דבר סיים עם 16 שערים ו-20 בישולים בכל המסגרות. בנבחרת האנגלית סאנצ'ו כבר מזמן נחשב לבאנקר והוא אמור להיות זה שיוביל אותה לצד הארי קיין וראחים סטרלינג.

פראן טורס (2000, בן 21, ספרד) - עונת הבכורה של הספרדי במנצ'סטר סיטי הייתה לא רעה בכלל והוא הבקיע 13 שערים בתוספת שלושה בישולים. בכל פעם שקיבל את ההזדמנות מפפ, טורס עשה את המוטל עליו וגם בנבחרת ספרד הקשר מצליח להתבלט. שישה שערים יש לו במדי לה רוחה, שלושה מהם, למי שלא זוכר הובקעו לרשת גרמניה ב-0:6 בליגת האומות בנובמבר האחרון והוא אמור להוביל את החלק הקדמי שלה יחד עם אלברו מוראטה.