$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עם שחקני הצעירה: ספרד הביסה 0:4 את ליטא

צפו ב-1:3 של צ'כיה על אלבניה, פולין ואיסלנד נפרדו ב-2:2

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.06.21 - 23:42

3 ימים בלבד לפני היורו והנבחרות ממשיכות בהכנות לקראת אליפות אירופה. במוקד, נבחרת צרפת תפגוש את בולגריה ואילו ספרד, בהרכב של הנבחרת הצעירה (בעקבות בעיות קורונה), תפגוש את ליטא. מוקדם יותר, פולין סיימה הערב (שלישי) ב-2:2 מול נבחרת איסלנד בפוזנן, וצ'כיה ניצחה 1:3 את אלבניה.

  • הורידו את האפליקציה של 5 פנטזי וזכו בפרסים
  • עמוד יורו 2020 בערוץ הספורט - כל החדשות, העדכונים והסיפורים על הטורניר
  • לחצו לבניית נבחרת בפנטזי יורו
  • ספרד - ליטא 0:4
    לאחר שסרחיו בוסקטס אובחן חיובי לקורונה, ספרד עלתה הערב עם שחקני הנבחרת הצעירה במקום אלה של הבוגרת, כולל המאמן לואיס דה לה פואנטה שישב על הספסל במקום לואיס אנריקה. למרות זאת, שחקני "לה רוחיטה" ניצלו היטב את מה שהיה בכורה בבוגרת עבור רובם.

    זה התחיל עם שער של הוגו גיאמון, שבדקה השלישית הפך לשחקן ההגנה הכי צעיר שכובש לספרד. ברהים דיאס הוסיף שער בכורה נהדר משלו (24), ואבל רואיס עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-30. בדקה ה-53,  חואן מירנדה כבש את השלישי מבעיטה חופשית, שהייתה הראשונה שהובקעה לנבחרת ספרד אחרי כמעט ארבע שנים, וחאבי פואדו חתם את התוצאה בדקה ה-72.

    פולין - איסלנד 2:2
    המאמן הפורטוגלי, פאולו סוזה, ביצע לא מעט שינויים אצל הנבחרת המקומית מה שמעט הרגיז את העיתונאים. ההופעה היתה פושרת במיוחד, כולל של רוברט לבנדובסקי שביקש להתחלף בדקה ה-81. קשר נאפולי, פיוטר ז'ילינסקי (34), וקארול סבידרסקי (88) מפאוק סלוניקי הבקיעו את השערים לנבחרת הפולנית שתשחק ביום שני הבא מול סלובקיה בשלב הבתים. אלברט גודמונדסון (24) ובירקיר ביארנסון (47) כבשו למי שהיתה אחת מהסנסציות של היורו הקודם בצרפת.

    צ'כיה - אלבניה 1:3
    אחרי התבוסה 4:0 לאיטליה, הצ'כים הראו יכולת קצת יותר טובה והשיגו ניצחון לפני שיפגשו את סקוטלנד ביום שני. פטריק שיק ירה מקרוב את היתרון בדקה ה-18, אך סוקול צ'יקאלשי השווה עם בעיטה אדירה מרחוק בדקה ה-42. בסופו של דבר, שחקניו של ירוסלב שילהבי השיגו את הניצחון לאחר שהתקפה קבוצתית יפה הסתיימה אצל לוקה מאסופוסט, ומי שבישל את השער הראשון כבש בעצמו עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה (68). אונדז'יי צ'לוסטקה חתם את התוצאה עם אחד משלו בדקה ה-89.