$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בניחוח איטלקי: נבחרי הפנטזי של אסף אקרמן

גם פרשן ערוץ הספורט נרשם לטירוף של היורו. ה-11 בפנים. אל תשכחו לבנות קבוצה בפנטזי יורו של weSure

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.06.21 - 20:44

פחות משבוע נותר עד לפתיחתו של יורו 2020, ואיתו תיפתח גם חגיגת הפנטזי הגדולה של "WeSure". אחרי שהמלצנו לכם על החלוצים, הפנדליסטים והנבחרות שכדאי לאהוד - הגיע הזמן לדבר האמיתי - היום נציג בפניכם את הנבחרת של פרשן ערוץ הספורט - אסף אקרמן.

  • הורידו את האפליקציה של 5 פנטזי וזכו בפרסים
  • עמוד יורו 2020 בערוץ הספורט - כל החדשות, העדכונים והסיפורים על הטורניר
  • לחצו לבניית נבחרת בפנטזי יורו

    אקרמן בחר בקישור והתקפה מעובים על חשבון ההגנה. רק שלושה שחקנים הכניס הפרגן בחלק האחורי, שניים מהם של אלופת אירופה המכהנת פורטוגל - ז'ואאו קנסלו המגן ההתקפי של מנצ'סטר סיטי וז'וזה פונטה. בהתקפה הלך אקרמן על כרים בנזמה המתקמבק יחד עם רומולו לוקאקו וחלוץ דנמרק ולייפציג יוסוף פולסן. גם שני איטלקים קיבלו את הקרדיט בקישור: לורנצו אינסינייה וז'ורז'יניו.

    נזכיר כי חלון החילופים לקראת המחזור הראשון יישאר פתוח עד ליום שישי הקרוב ב-21:30. לאחר שאישרתם את ההרכב, תוכלו לבצע עד 80 שינויים לפני תחילת היורו. ניתן לבחור עד 2 שחקנים מכל נבחרת והתקציב, כרגיל, 100 מיליון.

    ומה הפרס הגדול אתם שואלים? סוני פלייסטיישן 5 למנצח הגדול בסיום אליפות אירופה. חושבים שתוכלו לקחת אותו הביתה? טקבקו לנו את ההרכב שלכם!